Pages

Friday, March 13, 2009

..WAKTU itu..

gambo neh time aku form 4,tahun 2005..da hampir 4 tahun aku tinggalkan memori tu..
time neh kami mencipta satu name utk kelas kami,THE TIGGERS~
yup as we were in 403,so we took the three as tige in malay,so jadi la tiggers~
kalo tengok gambo tu lagi,waa mudenye kite..ye la baru masuk 16 tahun..
sweet sixteen..now,da berape orang yang jejak umo 20 eh?teng paling tue..
semua da lain kan?sume ,aku percaye semakin matang akan kehidupan..
wahh..jauhnye kite tinggalkan kenangan tuuu..sume cam innocent je tyme neh~
ku pom tak sedar umo da nak masuk 20..
hari tu orang tanye dengan confident jawab 18..huhuhu tande tande tue adalah tak ingat umo sendiri..Photobucketneh da masuk form 5,gaye bergambo pom cam ntahpapeje..
ish masing masing...takpe yang penting dak depan tudung hitam baju putih kain hitam tu cute..ngehngehngehPhotobucket
tyme form 4 amek gambo blakang kelas yang hutan penuh dengan mikel n michelle yang selalu huru hara kan kelas kite..teringat misteri kehilangan roti peanut butter aku n adib..cess mikel..Photobucket
form 5 lak amek belakang bangunan baru yang tak sempat kite rasmi tapi da bermain kejar kejar dalam tu..heheheheeh..tengok rumput pom tompok tompok lagii..

heeee,aku takde pape untuk dimengarutkan..hari jumaat yang tak cuti sangat as i have to attend a meeting..malasnyeeeeee...Photobuckettakpe takpe tanggungjawab..huhuhu naseb la..m,aku windu korang laaaaa..aku balik bulan july,meh la bertemu yep~~`hehehePhotobucket

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.