Pages

Tuesday, March 31, 2009

..semalam..

ceyh,semalam aku terkenang zaman silam dengan mek jum sambil wat kueh qasidah..
o ye jap, nak perasan,ehem,aku da pandai wat kueh..
hahahaha musti ibu banggePhotobucket,anak cikgu mat nong kan..
akan ku usahakan lagi wat kueh,bak kate azmie,sape jadi husband aku nanti makan kueh hari-hari..jadi spesimen aku..hihihihihi..

okay,back to the topic..
ye,sambil tangan wat fine movement,aku dan mek jum bercerita zaman silam kami..
rupenye kami neh agak serupe kisah zaman silam lu..
pahit manisnye lebih kurang je..takpe takpe,usaha mek jum dan aku sekali..
anak nombor dua kuat dan tabah..USAHA!!
m,semalam jugak aku terkenang kat diri sendiri yang kalo cuti cam takde input pape..
sia-sia je bagi cuti kat orang cam aku neh,tapi bile pegi kuliah,siyes hari tu jugak aku nak cuti..
m,betol la kan,manusia neh memang tak tahu @ kurang bersyukur..
oh anak ibu...tolong la jadi insan bergune..huh!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.