Pages

Wednesday, March 18, 2009

..MASEH menangis..

yup..ku ingatkan hari isnin hari tu je ku menangis Photobucketcam tengah layan mohabbatein tapi hari neh tengah doctor psycho mengajar perception pom aku menangis cam tengah layan kuch kuch hota hai..apekah~
aku rasekan mild sinusitis tapi ntah which sinus air yang infected..huhuhu moge tak berpanjangan..
aku takmo demam...da nak exam,doc biokem wat kami terkejut sebab exam praktikal biokem nak wat awal APRIL neh...huhuhu
ye tadi seperti biase,bertape di lembah ainshams yang memula ditemani mek jah namun mek jah murah rezeki hari neh,ketua kump psycho dye belanje kek beso..nak jugak kek..
pastu duk la layan lipid doc sabha sensorang,entahpapeje aku bace..
pastu layan lak CNS yang da lame gile ku tinggal..waaa banyak ku tak paham ..
ambil keputusan nk jumpe doc praktikal physio yang best mengajar hari neh after hbs lab..
then misi berjaye cume kene revise balik~~huhuhuhuuPhotobucket
aku rindu la..entah la,dye neh susah jugak la nak pahamm..cam maen tarik tali je..
rase nak give up je..buleyhkah aku give up??tak buleyh sebab dye sangat petim dalam hidoppkuu..takde la petim sangat tapi okay r..ish lambat lagi ke nak jadi pak cik kayoooo..
..oo cek oo..
ahmad Photobucketselaku ketua kelas 2 cempaka ,telah bagi tazkirah menusuk kalbu hari neh..memang kene atas batang hidung gue..
jangan begini -->Photobucketbile tension..pegi ngaji lagi bagus..yep Photobucketahmad ..syukran ahmad..
sebab semalam memang aku syok jugak head banging..mmmm..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.