Pages

Sunday, March 22, 2009

..kisah SAPEAH..

SAPEAH..
ketahuilah bahawa name SAPEAH ini sentiasa menghantui hidopku..
bukan sebab berhantu macam nehPhotobucket,tapi kemane aje aku pegi ade je sore dye ikut aku..
even PEAH tiada ditempat kejadian,kemane aku berade even in malaysia,sorenye tetap ade..
ade je nak cari gaduh dengan aku,or tak puas hati dengan aku..
sebenarnye aku mula kenal SAPEAH atau name glamernye PEAH, neh last year..
munculnye PEAH dalam hidop aku setelah AIZUM bawa dye pulang dari game'..
tempat lahir PEAH kat china tapi muke sikit pom takdop rupe cine..bulu je banyok..
lepas tu PEAH telah di import ke sini (mesir) sehinggalah muncul di maktabah tauhid...
setelah lame ditayang n takde orang beli baru la AIZUM beli..(hahaha PEAH,mung memang tak laku..HERMAN si policeman main-mainkan mung je tuu..)
okaii,balik semula pasal PEAH tadi,mula-MULA kenal PEAH neh okay la..
bese r kan baru kenal..lagipom,name PEAH neh aku yang bagi..sebelum neh AIZUM @ mok PEAH nak bagi name SARAH..(hahaha padan muke mung PEAH sebab sekarang musuh utama mung ialah AFIQAH SARAH..geng aku la tu...)
oleh sebab name PEAH neh da menjadi panggilan oleh ramai orang terpaksalah AIZUM terima anaknye itu name PEAH..
dan dari situlah bermula kisah aku dan SAPEAH..
sebenarnye SAPEAH maseh tidak dapat menerima lagi hakikat namenye adalah SAPEAH..
beberapa kali PEAH mencuba menukarkan namenye seperti SAPHENOUS namun tidak berjaya..
oleh itu,PEAH cuba mencari sebanyak mungkin gaduh denganku..
ade saje bende yang si PEAH neh tak puas hati dengan aku..
tiap-tiap hari ade je mende yang nak digaduhkan..sehingga seremeh-remeh hal pom gaduh..
lebih hebat lagi waku exam..mase tu aku akan bertindak lebih ganas terhadap PEAHPhotobucket..
contohnye,sewaktu exam final last year,kami menerima tekanan besarstress!!..
maklum la first time dak medik nak exam written..mase tu ya Allah,tuhan je tau betapa kami tension..hanya kami saje yang memahami..
jadi bagi melepaskan tension kami,asal kami daH sampai rumah dari dewan exam,kami @ aku la kan akan menuju ke bilik PEAH untuk membelasahnye atau wrestling dirinye..
oh bukan diriku seorang,KAK POH juga turut membantu dalam hakikat memusnahkan PEAH..
namun kami tidak berjaye membakarnye kerana dihalang oleh MOPP..hmphhuh!..
PEAH neh gaduh dengan aku n KAK POH je..dengan cik IZZAH,MOPP,cik MARD,cik JU, cik SHREKK,PEAH okaii je..this year maybe dengan aku je kot..
PEAH ni jugak GATAIIPhotobucket..sudah hampir separa dak boys batch aku PEAH mengorat..
at first,PEAH cuba ngorat INCHE TAKK,tapi "bolayan" INCHE TAKK kate..
last year PEAH cube mengorat MIJI..atau lebih dikenali dengan panggilan ABANG G oleh PEAH..
namun cubaan tidak berjaye..PEAH mengorat GAD pula,juga ditolak mentah-mentah..
hari tu time winter break, PEAH cube lagi mengorat MARAMI..namun percintaan mereka berhenti di tengah jalan akibat MARAMI kate PEAH G.E.D.I.K~(memang pom,saye setuju..anyone agree with me??)hahaha
sekarang PEAH cube mengorat HERMAN si policeman yang aku dapat tau dari PEAH sendiri AFIQAH SARAH yang memperkenalkan padanye..
kate PEAH,gambo HERMAN si policeman ade dalam laptop AFIQAH SARAH..
entah ye entah tidak si PEAH neh..
oh sebenarnye AFIQAH SARAH neh musuh PEAH yang terbaru this year..she's my junior n kire geng aku la neh..

walau PEAH berperangai buruk sekalipom,aku tetap akan rindukan PEAH kalo PEAH takde..
ye la kan penat aku gaduh dengan PEAH 2 tahun,tetibe rase sunyi r kalo takdop..




SAPEAH dan adeknye IMTIAZ..
tengok tu,syok gile tengok HERI POTER sampai tak pedulikan adeknye yang hampir jatuh katil
ape da....SAPEAH ialah teddy berbaju ungu belang belang..sekali aku tersilap beli baju same dengan PEAH..waa aku cube elak dari pakai ketika jumpe dye..

6 comments:

leonhartxtreme said...

amy.gambar yg first tu kan.peah nampak buncit laa.
same cm kawan de kot?
haa.
yg name amy tuhla.
inche takk?haha.chg eh?

atiqahmki said...

alamak, amy.tuh kite tuh kat atas nih.smlmkwn pinjam laptop de tak logout agaknye.

Unknown said...

acik izzah syg peah k~

Unknown said...

peah yg gedik~~~ amy... ulang byk kali ke sapeah tu....

amy mohd nor said...

ika: hahaha gambo atas tu PEAH sedang meniarap tgk cite,so punggung dye yang beso..

saye: SARBEMY tak sayang SAPEAH..


doc:beres beres~

amy mohd nor said...

ikaa inche takk bukan chong but anak patung katak amy..so bg name inche takk..yg mcm entri b4 this~~ade gambo dye..
neway kite xbuncit,tra yang buncit..hahahhaa

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.