Pages

Thursday, March 19, 2009

..ku JIWANG..


ini inche TAKK aku,atau name sebenarnye articularis genu..
tiap tiap malam dye la aku wat teman tidoo...
kalo tak leyh light off lagi,aku akan gune sebelah kaki dye wat tutup mateku..
baru cam gelap dan boleyh tido tahap REM..
kalo aku tengah sakit hati,besenye sapeah yang aku wrestling..
tapi inche TAKK yang selalu teman aku nangesPhotobucket dalam saratoga..hehehe
tanpe inche TAKK tak tau la cam mane...

okaii public holiday hari neh entah sempena ape,maybe sebab ta'ban giddan(letih sangat),
aku menghabiskan mase dengan aktiviti yang tak berfaedah lagi seperti iniPhotobucket..
ape daa..sambil buat kerje yang entahpape,aku layan lagu dayang nurfaizahPhotobucket..
waa jiwang seyh~~semalam ahmad da sound...huhuhuhu PhotobucketinsyaAllah aku ubah sikit sikit..
aku maseh tertunggu tunggu jugak bile musim panas sebab hari tu tetibe panas then lepas tu makin hari makin sejuk..apekah??Photobucket<--teringat kat miji...sebab suke bg aku lemon yang menggigil...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.