Pages

Saturday, March 28, 2009

..LUPA..

dan aku terus lupa walau aku ingat sekejap tadi..
aku ingat dan menangis bile terkenang pesan ayoh..
aku ingat dan menangis bile teringat pesan ibu..
ayoh pesan stadi molek,rehat biar cukup,solat jangan tinggal,ngaji sokmo..
tapi..ye tapi aku masih bagi excuses yang sendiri nampok sangat nak cover diri neh MALAS..
hakikatnye MALAS....
ibu pesan study hard..study hard..waaa berape kali aku ikot ape yang ibu pesan?
yang aku ingat nak seronok seronok dan seronokk..
maap ibu ayoh,angoh rase sangat bersaloh..
teringat wajah penuh harapan time nak anto aku..
aku?mmm...
sedar la amirah..rezeki Allah tak datang bergolek..
kene usaha sampai mung penat gile seyh..
bak kate kak suhaila,penat boleyh hilang tapi result tetap ade depan mate sokmo..
huhuhuhuhu just go and grab a book la lady..erghhh
doakan neuroanat okaii~^^all da best guys~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.