Pages

Monday, March 30, 2009

..its my life..

its my life
its now or never
i ain't gonna live forever
i just wanna live while i'm alive
its my life..
my heart is like an open highway
like frankie said
I DID MY WAY
i just wanna live while i'm alive
its my life...

yup its my life..no need to step in it la..huhuhu aku neh apekah hmph?
penuh ilusi dan masalah yang bercelaru..
actually that's not even a big problem but aku yang membesarkannye..
ye la aku pom tak suka jugak orang yang mulut main lepas cakap je neh..
aku memang yang jenis buley bawak bergurau but sume orang ade limit dyeerkkk!!..
cam sulcus limitan yang duk tepi abducent nuclei or medial eminence..
huhuhu back to the topic..yep aku ade limit aku..nak bergurau buley tapi agak2 r kan..

jage budak kicik satu malam wat aku paham pengorbanan seorang ibu camne..
huhuhu penat jage dak kicik neh,tu baru seorang..kalo 4 cam ibuku tu..huhu
tu kalo yang mak dye surirumah atau kije cam cikgu or yang tak sebok sangat mungkin kurang sikit kot penat but kalo doktorPhotobucket?waa terpikir wat kali ke 1oooo..camne yep?
takmoo bagi kat orang gaji but how come nak jage tanpe berhenti kije ek?
waa cam da dewasa je aku pikir sume neh,tapi betol la kene jugak pikirkan..
hmph,okaii bunyi cam aku memang takde mende lain yang nak dipikirkan..
huhuhuhu baik aku blah before mengarut lagi panjang..
m baik pikir camne yep exam final neh?cam last year jugak ke keadaan nye??

wait n see~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.