Pages

Monday, March 23, 2009

..KAwen..

waa bile dengar je perkataan neh,sume septum pellucidum masing-masing di stimulate..
hahaha sume cam jadi ala-ala euphoria gitu..hehehe
entah kenape tetibe aku rase nak wat entri pasal neh..
mungkin teringat pasal perbualan dengan ibuku 2 3 hari yang lalu..
beliau menginformkan aku pasal 2 pupu ku yang da kawen 2 weeks ago..
aku: oh yeke..waa nak makan nasi minyok gopp...
ibu: la,balik kekgi makan la..susah pe,wat je..
aku:takmo..nak makan nasi minyak orang kawen..(memang fav food nasi minyak org kawen)
ibu:ooo,nak makan yang orang kawen punye..
aku:doh kalo gitu,angoh r kawen ibu ea..hihihi(sambil gelak gataiii..)
ibuku gelak tanpa mempedulikan ayatku tadi..wakaka memang tak dapat permission jugak even bergurau..tu blom dengan cikgu mat nong lagi tu..
ade je yang nak kene kejar dengan paranggkuar ko!..aisehhhhh..

actually topik kawen neh dari aku umo 17 tahun lagi kot da kuar isu neh..
ye la time tu subjek PAI blaja pasal kawen..sensorang excited terlebih je..
espcially chong,hahahah saje je~~^^sebok nak nikah je time tu..
pastu time nak berpisah masing masing cakap kite jumpe 10 tahun lagi..
hahaha pastu duk imagine adib da ade anak 10,tira 12,wiwi 9 then dot dot dot..
entahpape je pk mase tu..
umo 18..mood tengah tunggu SPM n nak continue stadi..
then that time paling rugi la aku rase..membazir mase tahap gaban seyh..duk rumah selame 9 bulan..pergh..kalo da KAWEN memang da ade anak satu ..
then fly..overseas~aku dapat cam ala-ala kejutan budaya gitu sebab tak sangke lak ramai students overseas neh KAWEN..dulu time skool tak dengar cite lak..
siap ade persatuan lagi tuu..bait muslim..hahaha bukan kat mesir je,ireland,uk etc etc..
cakap je nak negare mane,sume on..
then now the wanna be 20 me again..
hahahaha actually ikotkan memang aku belom layak untuk sume ini..
mulot je bising nakk kawenn,nokk nikohhh tapi hakikatnye aku masih belum mampu..
tu je perlu ku cakap BELUM MAMPU..utk setiap segi..
diri sendiri maseh blum kenal erti dewase..masih mempelajari tentang dewase..
bagi yang kawen awal congrats and moge bahagia..jalani tanggungjawab sebaiknye..
yang blom,mencari la tapi cari dalam redha Illahi..
before take an action,please look back and think wisely..then,off u go...

topik ni memang topik tande-tande da dewasakan?
bile pk pk dan pk(macam takde mende lain nak pk)pk chenta!,waa tak sangke aku da lepas banyak yang aku takut utk jadi dewasa sekarang..
UPSR,masuk hostel,PMR,SPM,tunggu SPM,interview nak sambung stadi..
AND now i'm studying at university..
huhuhu hello its U,UNIVERSITY..waahh anak ibu ayoh da besoooo~~^^
makin hari makin tue,ade tande kematangan terserlah..
wakakaakaka aku ke neh???
off tupik..aku memang suke mengarut~

3 comments:

Unknown said...

uh..sy allergi la bab ni...tlg2..

atiqahmki said...

tande kematangan je yg ade amyyy, matangnye belom!
hahaha.
bukti utame:bukak tajuk nih.hee.

amy mohd nor said...

saye: maukan antihistamine or cortisol?

ika:dah matang la ika..kan da tunjuk bukti utama tu..

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.