Pages

Wednesday, March 25, 2009

..aku DAN mopp..


bermula kisah bila aku dan mopp keluar kelas waktu psycho..
keMALANGan telah berlaku sepanjang waktu kami tiada dalam kelas tapi ade kat luar kelas..hehehe
sebelum nih,aku pernah je wat kije neh,n mopp pom pernah tapi kami tak buat bersame..
entah,takdir menentukan kami bersame kali neh utk meningkatkan lagi kualiti CABARAN memonteng kelas psycho~^^huhahahaha wheeeee..
ye memang betol betol mencabar..
aku telah mengalami 10,ulang, 10 perkara malang sepanjang aktiviti tersebut..
ye aku SEPULOH,tapi mopp lebih hebat dengan SEBELAS perkara malang..
malang aku hilang kot bile kami da tak bersame tapi mopp masih mengalami malang yang terakhir selepas itu~
perkara-perkara tersebut adalah:
1.kami bertembung dengan 2 orang arab yang maybe doctor jugak tanye da habis kelas ke blom semasa menuju ke masjid.kami hanya menggeleng cam kantoii..
2.kami masih meneruskan perjalanan..sampai di satu lorong,owh tidakkk,hakim n khalid..err kami nak semayang jap...hehehe ape neh kantoi..
3.oh tidakk sekali lagi..terjumpe junior-junior pulokk..err wat wat tak kenal...
4.baju basah cam baru lepas mandi..aiseyh,amek air semayang ke mandi?
5.ye kami balik semula ke kelas..mopp kate aku rase pintu depan tak tutup neh..yep, mopp masin mulut mu..huhu mujur ade arab,dapat cover ckit..
6.kami tak masuk kelas sebab gaye doc cam buley nampak kami masuk dari belakang kelas so kami lepak dulu kat luar..ye akhirnye kami terKANTOII dengan inche faris ezani..hmph
7.terkantoi sebab tgh bercerita pasal dot terjumpe dot tu..huhuhuhu maap dott..
8.kami ingin ke lab physio gune jalan belakang tapi pintu tertutup jadi kami patah balik gune pintu dalam..ye sampai kat pintu kami ingin gune tadi,yup pintu tu TERBUKA..ngeee
9.kami ingin duduk dan lepak lepak,kami masuk ke bilik D then ,yeah..kami berbual sambil bunyi bising pak cik ketuk dinding dengan KUATnyee...
10.ingin lari ke bilik satu lagi tapi sampai je depan pintu pak cik itu kate bukan di sini,tapi kat luar..aku tension terus duduk bilik B..
tambahan untuk mopp..yeah,dye ke bilik C menunggu kedatangan ahli kump kongsi gelapnye namun setelah sekian agak lame rakan2 tak datang ,dye amek keputusan menjenguk bilik B tadi..aku terus cakap weyh,bilik A la..ye dye masuk ke bilik A dengan semua ahli kongsi gelapnye dah ade..malu malu..huhuhu
tande-tande kami tidak serasi buat kerja jahat bersame..lapas neh takde la~~alahaiii amirah..

2 comments:

pinksterz said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA

eh jap terlupa apa akak nak komen ah. ohya dah ingat.

HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAH

amy mohd nor said...

samapai hati akak~~ :(huhuhuhhuhahhahaha

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.