Pages

Wednesday, January 28, 2009

..bila bernama BEBAS SEPEnuhnye..

Alhamdulillah..hidop ini masih dikurniakan Allah utk bernafas di atas muka bumi ini..
walaupun udara di heliopolis cairo neh xdela senyaman udara di taiping dan lipis,
namun sebagai hambanya aku perlu bersyukur sebab
o2 masih dibenarkan masuk ke dalam trakea ku yang terchenta...
iya setelah hampir 3 minggu aku bergelumang dengan pelbagai perasaan dan cabaran,
hari ni menjadi hari kelegaan buatkuuuu...sementara~
yup sementara..nnt akan datang lg besar tekanan hidop,
namun ya Allah kuatkan semangat kuuu..

setelah disahkan merdeka sementara,
aku,izzah,syek n kak poh telah ke city star..
bersame same miji n inche bean,hikhik,sowi hakim..
sbb hr tu aku terliur nk mkn kfc..
oleh kerana kfc kne boikot,so aku pg la mkn kat al-baik yg ayam dye pon rs cm kfc tuu..
huhuhuhu then kitorg merayau rayau..
lps tu iche bean kol cakap miji ajk tgk wayang,aku setuju..n syek je yg nk itot aku..
time aku n kawan2 borong kat spinney,inche bean kol lagi cakap xde cite best..
then kitaorg trus balik~~m,1st time xlepak lame kat city star~~
balik,tidooo~~~28 jan 09

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.