Pages

Sunday, January 18, 2009

..bebas PART one..

alhamdulillah..hahahahehehehohoho
no huhuhuhu sbb i'm hepi since yesterday~
hahaha lagi...nk tau nape??
sbb aku da hbs exam anatomy head n neck serta embryology yg
hampir gile aku duk memahami n mengingatinye..
last year time bc abdomen n pelvis n perineum xde r smpi cm neh..
namun aku ttp sayang anatomy kuu~
hikhikhik..tgk aku msh blom hbs ketawa~wahahaha
n satu lagi berita baik yg ku terime daripada ayah tercinte
GAJIKU DA MASUK AKAUN~~
wahahahaha erk..alhamdulillah..wakakakaka
Ya Allah amirah..dah gelak..cube byk selawat..
huhuhu setelah sebulan menahan ngantuk pepagi gi kerje
n memahami serta mengajar anak2 murid yg sgt2 la nakal
akhirnye berbuahkan hasil..
waa ank2 muridku time kasih..cikgu siap mimpikn korg semalam
petanda gaji masuk kot..
hikhikhikhik..

ok perjuangan kedua bermula namun perjuangan ini lg susah bgku~
bukan kerana subjek neh lg ssh dr anatomy,malah plg senang dr yg len..
bukan pe,cume imagine n hafal je,xperlu kefahaman n perah or blend otak sgt..
histology..~
yup histo,subjek best 'jugak'..aku suke tetapi..
serius,aku ske sume subjek except psycho sbb..ntah~
sbb meyebabkan aku psycho kot..
pape pom aku harap kali neh aku sgt bersedia..
nk pegi exam nnt aku da 2 kali bace da sume bab tu..
insyaAllah..doakan aku sahabat2..
hr tu 3 jam b4 kuiz,aku br nk start bc,then yg kedua aku bc pituitary je~`
wahuhuhuhuawwaa doakn aku...
oh histology~~~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.