Pages

Tuesday, January 20, 2009

..tik TOK tik TOK..

bukuku..
jam berdetik menunjukkan mase maseh berlalu..
yup berlalu tanpe tunggu aku walau sekejap..
seperti mane SA node yg menjadi pacemaker mendenyutkn jantungku~
yup tiap denyutan menunjukkan aku semakin tue..
begitu jua mase tinggalkn aku sampai aku dah tak larat nak kejar lagi..
yup terlalu jauh..ibarat dari hasyier ke kuliah dengan jalan kaki..
tak larat nk pegi,dari hasyier dengan sabe' pon dah lenguh gile..
namun masih masih dan TETAP masih...
aku masih begini..amy yang masih malas..
udahku ubah perangai ini,bertahan seketika sahaje..
tapi ye la kan memang aku ade cube pegang buku n pencil warne..
tapi..'hah,lagi lagi mau tapi..excuse la tu..'

histo aku sayangkan dikau..
engkau la yang terchenta~
seperti shakespears menghargai poem sonnet lapanblah beliau tu
begitu jua sayangnye aku terhadap si buku histology karya dr adel zohdy
kau ibarat nyawaku yang udah di splitkn kepada brape entah~
da macam lord voldemort da tahap aku neh~

oh histology tanpamu ape la nasib pathology ku next year..
histology dengar la rintihan ku ini~
sampaikan salam kasehku buat page page yang ade dalam kandunganmu itu~
sesungguhnya aku amat mengagumi diri mu~

love letter from,
amy yang mengasihi dirimu HISTOLOGY~

1 comments:

Unknown said...

amy2...

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.