Pages

Friday, January 16, 2009

layan~


dorm ika neh ,not mine..tp same je la kn~~jln menuju tmpt stay up..
hahaha
sunday anatomy~m pe da aku stadi??
m,de la n ..insyaAllah i will do my best..
m sambil2 stadi neh 'n going to stay up'
aku bukak la satu file lagu2 english neh..
m membuatku merase rindu~~
rindu zaman stay up kat taiping dlu..
kat surau blakang,bwh kipas smbl ditemani :
1)nescafe secawan 'dos utk satu mlm je~'
2)meje jepun kicik tu
3)buku utk subjek yg perlu direvise 'bese fizik n kimia,oh aku ske~'
4)pensil n pemadam
'pelik da high skool xsuke pki pen,time primary skool gatai je tls dgn pen'
5)kalo ade stok,biskut kering r jd santapan..
6)mp3 kesayangan yg kini da rosak~~
mengandungi lagu2 yg aku dgr malam neh..
oh aku rindu..bahagianye aku time tu..biar la sensorg kat blakang tu,tp aku ttp ske..
mengusik memori lame lak tonite..
x kire,tp aku mmg btol2 teringat ..
kalo bosan lyn la hitz.fm,tp bese aku lyn yg ade dlm mp3 tu je..
huhuhu bosan xleh buat chaos dlm kelas,aku seludup mp3..
layan mp3 smbl nyanyi sensorg..ahak..
bajet sore sedap..time spotcheck kat kelas mujur xpernah kantoi..
hahaha hebat x aku??
sbb aku xbwk time tu..hehehehe
yg plg best bwk fon g kelas~ltk dlm pencilbox then gayut dgn kwn aku kat luar kelas..
m,smbl dijeling2 oleh ketua LDP kat kelas sblah..hahahaha
buat berani mati je time tu,aku dak baik..
diskusi soalan add maths je la..
aku masih bahagia..baru 17 thn,br nk spm..
skrg..aku mau jd doktor..da nk msk 20 thn..
spm da tinggal lame da..da 2nd year da pom..
m..am i really what i am??only Allah knoe..
wawawawawa aku udah hampir ingin menjerit..
tp nnt kakak2 bilikku akn anto msk wad gile lak nnt..
ish ish ish..
alamak!!lagu sway la plak..jum sway..hahahaha

7 comments:

shakira said...

oh kadang2 maggi mesti ad. haha

amy mohd nor said...

yup2 chep itu sudah mesti~~

Anonymous said...

meja jepunn tu kite still guna smpai zaman kolej!! hahah..sgt berguna kpd masyarakat. chep ditemani meggi, kite selalu ditemani dengan fishball yg PUM slu jual mlm2 tu.

pinksterz said...

amyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hahaha jumpa blog dia gaaa!! :P

good luck exam okeyh! ;)

amy mohd nor said...

to mikoo:
hahaha ku windu meja tu tp mls bli kat sini..
hahaha fishball tuu jgk~~

to cik pinksterz kite:
hahahahaha
segan kite *wink2*..tq..
akak penat stadi anat~~huhuhu

atiqahmki said...

kite ditemani maggi tomyam.
hueh~
ngn nescafe ngn roti.sedaap.
meja jepun berbakti kat mak kite plak skrg neh. kalau mak kite buat keje office kat dpn tv.haha.

amy mohd nor said...

hahaha
beraltenatif sungguh ibumu ika~
hehehe no hal~
windu mee ruski tomyam..
best gile seyh

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.