Pages

Thursday, January 22, 2009

..aku MAU lari ke ..

dunia itukah???
DUNIA yang xkan ade masalah langsung..
DUNIA yang xperlu pikir banyak..
DUNIA yang kenyataan xperlu diterime..
DUNIA yang xde beban yang perlu dipikul..
DUNIA yang aku bahagia dengan diriku sendiri..
DUNIA yang xperlu aku mengalirkan airmataku dengan kesedihan..
DUNIA yang TAKkan mengguriskan hati kecil beso penumbuk ku neh..
DUNIA yang aku sentiasa mengingati Tuhanku dan rasulNya..
DUNIA yang aku hanya dengar bunyi alam sahaje..
DUNIA yang tiada PENGANIAYAAN..
DUNIA yang jauh dari sume orang..
DUNIA yang buat fikiran ku kosong,peparuku sehat,emosiku aman..
aku mau lari ke dunia itu..
yup aku mau ke DUNIA itu..
aku tau aku mau lari dari KENYATAAN..
BAGI DIRIKU MASA MENELAN INI SUME..
DUNIA oh DUNIA..
kasihan DUNIA..
menjadi mangsa KEKEJAMAN MANUSIA..

4 comments:

Anonymous said...

amyyyyyy..biler wat blog nih??

amy mohd nor said...

br je berjinak2 jojo~

Unknown said...

lau dunia sebegitu...sunyi sepi larh cik nurul....cik nurul..sy sgt lapar!!!!!

amy mohd nor said...

yep.time sedih mmg diperluksn..
hahahaha..perut ku berbunyi~

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.