Pages

Monday, January 26, 2009

..bebas PART thalata..

Alhamdulillah~syukur ke atas nikmat yg diberikan Allah s.w.t
aku telah berjaye mengharungi halangan ke thalata/tige la~
hikhikhik..ape2 pon tawakal kepada Allah..

berakhirnye exam smlm,
aku,aizum n kak poh telah memanjangkan kaki kami ke
madrad kitab/bookfair yg aku pg hari tu cam ntah pape je tu..
tp nmpknye cm makin rancak skrg..
namun aku xpuas hati kerana x ckp duit nk borong buku2 yang telah lame aku idam2kan..
skali silap bajet plak~
m..xpe akn ku teruskn usaha ku utk borong buku2 itu~
huhuhuhhuhu iyaa buku tunggu kedatangan ku~

ok last paper is biochem so..
online exam n aku agak phobia..
the mannual the better..mmmm
ntah..ape2 pon usaha la dlu cik amirah oiii..
lalalalala

2 comments:

athirahbaharuddin said...

ko tau x,aku suka gile gile amat ng biochem.tp subjek tu bakal berakhir.tgl lg 2 lectures je.pastu khatam.(ntah mende ntah ku blaja selama ni).uhhhhhhhhhuuuu.biochem shi~~~

amy mohd nor said...

hahahaha..
mmg menunjukkan betape dirimu meminati biochem~
hahahaha

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.