Pages

Saturday, May 16, 2009

..Naa,kan dah MENJELMA..

aiyoo..sekarang neh tiap tiap minggu ade exam,n membuatkan amy hampir putus nafas study(ehem^^)..sampai dalam mimpi pom ascending n descending tracts menghantui hidop amy..tapi memang mengarut r mimpi tu..aiyakk,kak wanie,ade dengor amy ngigau op?malu betol aku..rase bace doa doh..huhuhuhu

okay,sekarang the battles sudah bermule..sebelum tu,ehem,syukran giddan buat ustaz kamal kerane telah memberi cek kepada kami setelah hampir 2 bulan menderita dan buat ayahku risau..alhamdulillah,syukur rezeki itu masih ade untukku~yep,sambung kembali pasal battles tadi tu..aiyakk,next week praktikal histo.then,next2 week praktikal anat..selang cuti seminggu,essay n oral anat..wahlah~memang menguji betol la..

semalam aku sudah hampir mengeluarkan muntah hijau sebab dah tak larat nak layan semua neh,tapi,aiseyh banyak gile tak habis,ku cube jugak menghabiskannye..memang psycho gile r. sekarang aku mula memikirkan jalan macam mane harus ku buat tahun ini..yep,dah la ANATOMY mule mule sekali,memang psycho betol la tu~aiyooo..

okay okay,plan tahun neh aku akan tido awal.tapi tu la pasal,mate aku neh,hurm..ish,neh tak buley jadi neh,aku siyes kene amek siyes mende neh,aku tak dapat nafikan bahawa aku memang tak boleh dipercayai..kepada guru guru ku,selamat hari cikgu~ayah n kak tie sekali..semoga diberkati Allah selalu.thanks for teach me how to spell,caculate n so n so..wahlah!aiyakk..

any suggestion mcm mane nak selesaikan masalah aku neh,sebab sekarang dah summer,malam pendek,lebih kurang dalam pukul 10 /lepas isya' baru aku ade mood nak study tapi around 2 am aku da ngantuk tapi waktu subuh dah dekat,n kalo aku tido,musti subuh dinasour r aku..tapi aku memang kalo boleh nak elak dari tak tido malam sebab nanti jadi cam last year,i ruined my life..hmm,ku dalam dilemma~

5 comments:

Si pairidaeza said...

ni ckit nasihat utk cik amy..

awk stdy ah pas kul 10 tu smpai awk ngntuk..pstu tdo ah..

psl subuh suh org kejutkan..pastu stdy ah jap..

kalo tertido tu rezeki ah..xpun tdo sblm zuhur..mcm Nabi SAW..

pstu stdy ah..

blh pakai ke nasihat ni??hahahhaha..

amy mohd nor said...

hahaha..insyaAllah nasihat ini akan dipertimbangkan..tido amat pentim..anyways,thanks a lot~^^

waNiey'S said...

pttla dgr bunyi pelik2 je smlm..amy ngigau upenye..hehe..jgn bmbg amy k.wni simpn rhsia kite..hik3..nati jgn lupe pi shopping,wi ilang tension..slmt bershopping..hehe

amy mohd nor said...

hehehe..kantoi dengan kak wanie~
hehehe syukran kak wanie simpn rahsia..
beres,nnt amy shopping byk2..hahaha
kak wanie all da best yep,berusaha!

Anonymous said...

senang citer amy, tak yah blajar pon..tido itu baik utk kesihatan..hahaha..berguna btol nasihat ni kan..btw, aku da start final..doakan je la SA ko ni eh

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.