Pages

Thursday, May 14, 2009

..minyak CAP kapak..

hehe.bau minyak cap kapak memang best.kalo penim cari minyak cap kapak,sakit gigi pom cari minyak cap kapak jugok.hehe.aku pom sebenarnye tak paham kenape aku tulis pasal minyak cap kapak neh.macam addicted kat minyak cap kapak je.aiyooo.tapikan,ibaratnye la kan,andaikan ku ditakdirkan jadi minyak cap kapak(ecece..)akan aku hapuskan gatal akibat bed bugs buat selamenye.huh.menyampah betol aku dengan pepijat neh sume.sebenarnye penggunaan minyak cap kapak ke atas kesan gatai neh betul sebab aku ade terbace satu artikel tentang gatai(bukan gelenyar/miang/galop),doc tu kate apply sumthing cold on itch area such as ais ke,or yang ade bahan methol(contohnye minyak cap kapak) sebab urat saraf yang bawak perasaan gatal neh same dengan urat yang bawak perasaan sejuk.oh,ape ape je la.so kalo gatal,letak minyak cap kapak or duduk dalam freezer,lagi senang.biar beku terus.haih.
sebenarnye bile final semakin hari semakin ingin menjelma neh,aku terpikir akan satu perkare.okay,bile aku study all those thing yang kene mengena dengan bidang aku neh,sume dalam english.ye kalo talk about the subject dengan kawan kawan pom dalam english.terpikir aku macam mane aku ingin menerangkan kepada pesakit aku tentang hakikat penyakit mereka.macam mane aku nak buat history taking nanti.okay,kalo kat malaysia aku rase...aku pikir kemudian,at least aku akan terang dengan menggunakan segala dialek yang aku tau.tapi,kalo time clinical year nanti,aku nak cakap arab..dot dot dot.neh masalah aku,aiyakkkk..
bab bahasa bahasa neh memang aku lemah sikit.aku boleh kate sejak aku darjah satu memang aku tak suke belajar bahasa selain bahasa melayu.tu pom sebab aku paham bahasa melayu,kalo tak, dengan bahasa melayu sekali aku tak suke..aku kalo tiap kali english class,since primary skool sampai lah habis form 5 memang lah jarang ade mood.selalunye aku akan sentiasa tengok jam dan tertanye tanye bile la kelas nak habis..aiyakk..bahane betol la.
neh masuk bab belajar bahasa arab plop.da r aku takat tau words ape ape je entah.sikit sikit nak pergi membeli belah kat bazar khan akhlili(betol op neh?aiyoo..) tu boleyh la kot,tapi kalo nak berhabuk macam marami memang wassalam la..ape ape pon kalo aku nak belajar garammar ke ape,yang penting vocab kene mantap,tapi tu la kalo takat 2 3 kerat je vocab aku,memang kem salam banyak banyak r kat ammu tu..musti nanti ade yang cakap tu la balik lagi,g kelas arab kan bagus,bla bla bla etc etc..haihla,bukan aku taknak masuk,dan aku mengaku memang aku nak balik tapi..takpelaha aku akan berusaha tak balik next year(maapkan angoh ma~) utk masuk kelas arab..semoge berjaye amy~aiyakkkkk..

2 comments:

lukpi said...

amy..
nx time bole awk buat prggn yg jls..
mta sy skit nk bca..heee

zul encem wink2 kim salam..

amy mohd nor said...

aiyaa..haip haip..

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.