Pages

Friday, July 17, 2009

..too much..

crown j kam sangat unik.err..okay,memang takde kene mengena..aku suke irie-kun lagi..memang ensem.haihla~~

sekarang..aku betol betol buntu.ape yang aku patut buat.ape yang aku dah buat sepanjang setahun neh.untung ke aku?rugi ke aku?ya Allah.siyes.
aku takut.aku takut.aku takut.sangat sangat.
maccam-macam aku rase sekarang.dah berape kali aku mengairi pipi dengan air mate.bile aku nanges aku rase lega sikit,then aku rase sedih balik.ya Allah.bagi aku kekuatan.aku rase cam takdapat terime je situasi neh.berat sangat rasenye.

huhuhu ahad neh result kuar.aku?aku?ape aku buat?
hurm entahpape..ah.taktau la.hope yg terbaik buat diri.ape yg ditakdir adalah setimpal dengan usaha yg tak seberape neh.ya Allah.malu nye aku nk mintak byk byk,nk demand demand tapi tu adalah salah satu usaha aku.aku pohon ya Allah.huhuhu

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.