Pages

Friday, July 3, 2009

..HAMpeh..


kalo bole sume bende aku nak cakap hampeh sekarang dan aku rase sumenye hampeh..boleh dop aku cakap aku STRESSSSSSS gile gile sekarang sebab exam dah habis(maseh ade paper psycho,peh!)?sebab aku BOSAN BOSAN BOSAN tahap nak mati..at least time exam subjek hardcore tu,aku rase jugak nak isi mase lapang aku dengan STADIII..peh sekali lagi.(ini memang kenyataan dari amy[name sebenar])

kesimpulan yang aku dapat dari ke4 4 subjek hardcore tu adalah:
'entah aku pom tak tau,tawakkal je la,nak kate stadi hard,memang boleh blah,tapi aku stadi r jugak..harder than time nk exam SPM dulu r..kalo the tiggers tengok aku stadi sekarang kompem menangis terharu..huhuhu tira kesat airmate tu..ngeh ngeh ngeh..'

neway,503,i'm starting missing u guys a lot la skrang,entah kenape..aku pom tak paham,maybe sebab aku rase aku dah makin tue n aku rindu kot zaman tak matang gile tu..peh.
huhahaha sebut pasal zaman tak matang,semalam pegi window shopping after oral physio,kami masuk kedai mainan~peh gile r,ikotkan hati memang sume bende aku nak,tapi tak padan dengan umo dan saiz.peh hampeh.

okaii,ape yang perlu di buat utk isi mase lapang yang tak lapang sangat neh?sambil berdebo debo tunggu result,sile amek mase utk berpoye poye..
owh,pantai tunggu kehadiran akuuuu..
baik aku undur diri dulu sebelum crapping lagi..sekian.
ngeh ngeh ngeh..

4 comments:

athirahbaharuddin said...

aku tau nape ko tiba2 rindu ktorg
satu:sbb ktorg mmg layak drindui aa esp aku.
dua:sbb esok ktorg nk g umah chep.kumpul sana.gahahaha.nanges amy,nanges!

amy mohd nor said...

haaaaaaaaaa..kuang asam..memang menangis tak berlagu aku..ces ces..

Dr Marami said...

aku tak paham ar nape mum tulis.. tapi aku buleh byg muka mum tgh stress... neway mum ade doh kam psp hok zuket kuzek beri tu... kurg2 dapat tman mum buat seketika.. hua3x

amy mohd nor said...

aku cakap bahase german ke marami..
neway psp tu wat aku rase aku nk jadi drifter kejap..hehe tak pom jadi driver formula one ke.hee

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.