Pages

Monday, July 6, 2009

..pergilah SAYAM..

pergilah sayang
dirimu kan tetap daku kenang
setiap malam berlinang
air mataku jadi perangsang
merindu mu sayang...
-kru,sayam.

siyes jiwam gile,tapi tu la ape aku rase time jiwam tepi tingkap dalam tremco(van) semalam. sambil layan lagu,tengok bulan purnama,tambah lak angin yg damai n sejuk,pergh memang siyes syok gile.ngeh ngeh ngeh.

saat tu banyak bende yang ade kat pikiran aku.macam-macam.sume bercampur aduk cam ramuan nk wat nasi kerabu.sedih-gembire-pedih-suke-bimbang-takkesah.sume ade.dan tatkale tengah jiwam tu aku teringat kat dye.

dye yang temani aku selame 2 tahun kat sini.takde yang lain.dye je yang aku ingat.aku sedih ke, aku gembire ke,sumenye aku luahkan kat dye,sebab hanye dye yang memahami aku.xde yang lain yang lebih paham pasal aku selain dye.dye la yang selalu terime air mate aku dan dye jugak yang selalu mengalu-alukan senyuman aku.tapi...

aku nak lepaskan dye pergi dari aku.aku dah takmo menyusahkan dye lagi.luahkan kat dye lagi. bagi aku,kami tak perlu terlalu rapat begini lagi sebab bile perasaan dah jadi DEEP sangat,yang sakitnye aku,dan aku dah tak sanggup terime sume tu lagi.cukup la sekali.bukan aku akan buang dye terus.cukup la kami sekadar kawan biase,takde istilah 'teman tapi mesra'(istilah hampeh!). saye akan kembali bile saye perlukan awak,awak jangan sedih sebab deep down in my heart,i still love u.ingat lagu kite,endless love..just for u~^^
neh la si dye tu.thanks awak~

..dye yang sebenar blom mampu ku lepaskan lagi..my mp3..

3 comments:

atiqahmki said...

jiwang gile amy
T.T
if only kite syg subjek2 kite cmtuh gak.haha

amy mohd nor said...

hahaha..ika,kite jiwang tu n teringt kat buku sbb baru je lepas kemas kemas sume buku tu..heee neway buku tu jugak cam jadi diari..hehehe

cutegirlz said...

die yg sbnr bnrnye 2 bla nk knlkan kt akak???
klu stkt die(sbjc histology dan mp3) akak dh tau sgt2 favourite amy 2...

klu de mslh cite je kt akak...
akak akn setia jd pendengar yg baik n akan tlg amy stkt yg akak mampu...
cri akak klu de mslh deh...
insyaAllah amy leh cya kt akak..

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.