Pages

Wednesday, July 22, 2009

aku BENGANG

susah bile orang ade mulut neh..nak nak kalo vocal cord dye berfungsi.lagi aku geram bile wernicke's area + broca's area dye berfungsi.lepastu lak jenis yang cakap main lepas n tak sayang mulut..memang aku rase nk cilis je mulut dye tu.biar bengkak.telinga lak ade masalah kat choclear nerve.dengar tak betul mengate orang bertimbun timbun.wtf.

ape hengat aku neh bodoh SANGAT ke ape?dah la salah dengar,molot main cakap suka ati kamoooo aje.ape ko hengat ko tu baik sangat ke ape?ape hengat aku neh cetek ilmu sangat ke ape? mentang mentang la ko blaja bab agama lagi mendalam dari aku,jangan ko hengat aku neh bute agama trus.aku tau je diri neh maseh tak cukup ilmu tapi tak yah mulut ko tu pedas cam nk mati.dah la salah dengar,pastu nak fire fire lak.ape hengat aku BODOH KE?sh*t.

geram betol aku bile org ingat diri sendiri cam malaikat/dewa.ko ingat ko tu maksum ke?nak kate kate kat orang?ko baik sangat ke?gile ape mulut diorang neh.memang aku lasum xpaham.perangai camneh nak berdakwah kat orang?mulut celupar nak mati nak dakwah kat orang?boleh bla la weyh.siyes aku sakit hati gile gile neh.memang ikot hati nk membunuh je td. geramnye aku.

susah.betol betol susah.yang aku paling tak tahan,dah la salah dengar,pastu nak kate cam kite xdek ilmu je.aku tau la sume neh milik Allah,bukan aku punye,apehal lak ko nak cakp nak kol guard kuburnye?ko hengat aku nak bunuh diri ke ape?aku cakap TAKLEYH MAKAN bukan TAKNAK MAKAN.deaf.waaa.sakitnye hati aku.macam dye lak lagi tau dari aku.cesss

*HUH.aku memang menyampah orang macam neh.siyes.sikit pom aku tak rase nak berterime kasih kalo perangai camneh.ikut hati mau je aku kerat dye punye vagus.huh

ERGHHHH!!~

6 comments:

Unknown said...

weyh...dh2...jgn marah2..nnt cepat tua...kang tersangkut ngn ustz tu kang lagi susah..

amy mohd nor said...

perh..auzubillah..mintak simpang la weyh..huh

Dr Marami said...

ape salahnye kalau tersangkut.. haha.. amy semperit... setelah ku bace post mu ini, baru ku tahu tahap kegeraman mu itu.. ngeh3..

Ummu Hammaad~ said...

amy marah ke sape tu? marah sungguh nmpk. sabo ye..

amy mohd nor said...

huhuhu memang bersabar habis neh..huhuhu neway biarlah.malas dah nk layan org2 camneh..

neway marami..memang saye geram sangat2.hurm.

cutegirlz said...

nape ni amy...mrh smpai tahap2 kritikal nmpknye ni...ape kes ni..cuba cite kt akak ckit mna tau akak leh tlg ke??

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.