Pages

Sunday, July 19, 2009

..honeyMOON..

hehe.aku ade pegi honeymoon hari tu,tapi sayangnye aku terpakse tinggal 3 orang lagi honey aku kat umah sebab diorang kene pegi skoloh arab.hehe wat keje rumoh molek deh.kak ju jangan niru tu.haih.sepanjang perjalanan pegi dan balik memang aku cairo-sick habes r.rindu honey honey honey aku kat umah esp mek jah.huhuhu

okaii aku dan honey honey yang lain mulakan perjalanan dari arma lebih kurang pukul 1 pagi kot ditemani 4 orang musyrif,ustaz rahim,abg nipah,effy n baim.hehehe*angkat kening*[ehem,jah jangan lupe wat wat tersilap kol aku.mane tau masuk jarum ke..hehe] n peserta lain dari cairo u n mansurah u seramai 32 org termasuk kami,ainshams u.hehe sume gurl kecuali 4 org musyrif tadi.

actually cam agak borink tapi bile nampak laut mediterrenean yang lawa gile tu,hati aku terus cair.hehe siyes tak sabo nak mandi mande.tapi tu xtvt hari ke 3.hampeh.tapi aku tetap aku.time kat pantai agiba,aku terjun jugak.ha ha ha.sepanjang perjalanan tu je yang aku ingat.pantai dan mandi.then everything yang lain memang aku bolayan r.hihi sian ust tu.penat beliau explain sejarah sejarah.aku berminat tapi wa ngantuk tak tahan seyh..

hohoho okay tu je kot.neway result dah nak kuar neh.hope yg terbaik buat diri dan kawan kawan.hurm..nite^^

pantai cleopatra.hak hak hak

2 comments:

Unknown said...

woit2...mention my name tu kasi bold ar!!
ape masuk2 jarum?? aku doa dari jauh je la..sob3...siapa la aku mi...

amy mohd nor said...

lupe nak bold..hahaha next time next time..
huhuhu blom try blom tau..haihlaa...

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.