Pages

Tuesday, July 21, 2009

..amy mao pulang..

tengok kawan kawan makin kurang
aku dapat rase kesunyian tu.
hati rase kosong
sebab nanti kat umah sape yang nak main dengan aku?
peah jadi bisu sejak mok dye da bla ke malaysia
sape nak teman aku window shopim?
kat umah adek aku kene gi skoloh.
nak lepak dengan sape?
dearie pom xdop.
at least kalo dearie ade boleh gop date.
hurm.
tapi aku nk balik.
nak jupe ayohibumaabangddamir
sume la..

2nd year dalam kenangan
sayonara.
ade memories ku perlu delete n jdkan pengajaran
ade memories yg akan aku keep n ulang semula
syukran awi my fwens esp keluarga pungut sayam
sebab dah 2 tahun bersame n byk bentuk diri ini
yang dop molek kite elak
yang baik punye kite keep it up!
neway,hope for the new term will bring us more sweet memories
sebab nk hidop dengan korang 4 tahun lagi..[memang lame gile seyh~]
harap tiap tahun bawak different memories lah..
pakat wat sume mumtaz insyaAllah dalam mase 4 tahun neh deh~
hidop 3 kenangaaaa!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.