Pages

Wednesday, April 29, 2009

shopaholic or biblioholic

which one i am?
~maybe both~
but shopaholic tu kene tengok mood kot(ehem alasan cover diri..^^)
sebab kalo takdop duit pom takleyh membeli jugak
window shopping je la
sekadar melihat dan tido dalam kekeciwaan
sudah hampir 5 hari aku tido dalam keciwa
woit orang embassy,pahamlah sikit perasaan kami neh
ye la kam,dop kene ke anok sendiri,huh!
ye sekali lagi ku keciwaaaaaa
me..Photobucket

biblioholic neh orang yang minat tahap gile kat buku
aku one of them
pantang kalo aku jumpe buku aku minat or mencari
memang ku sanggup wat pape je asal dapat buku tu
even i have to withdraw my money fom the bank that i keep to enjoy in malaysia
(utk shopping sepuas hati!hahaha erk...)
hahaha dan aku suke tengok koleksi buku buku tu sume
kadang-kadang aku borink,aku sanggup pegi mengadap sume buku tu even da beratus kali ku membacenye..
kadang-kadang esok exam,kalo mood study takde ku sanggup je mengadap n hadam novel dari study..
oh kecenderungan terhadap buku neh tak same dengan persamaan study
itu kire lain,suke buku tak same dengan suke study
harap maklum~

kalo suke crapping panggil ape yep?
crapaholic?

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.