Pages

Thursday, April 30, 2009

rindu a adek

terdengar manchester united menang semalam (-.-")
ku terus teringat kat abang yang seorang
sebagai adek yang teramat suke melawan abang,
ku sanggup sokong sume yang lawan MU even yeah MU cam terer~
n sambil lepak lepak tengok bola,mulut kami tak berhenti bergaduh kutuk mengutuk,
then bile aku da kalah pertaruhan ku akan diejek
but then,aku maseh kool~just nak oppose abang je
teringat,abang akan menangis n mengamuk kalo ade jiran cube melarikan aku darinye time kecik kecik dulu
pantang aku takde depan mate,mulutnye sibok suruh ibuku amek kembali aku dari pangkuan mak cik sebelah
entah ape motifnye ku pom taktau,padahal pembuli utama aku adeler~haihla..
ade sekali tu,ibuku mengugut diriku yang teramat malas stadi neh kalo exam dapat teruk aku akan dirotan
then dengan keputusan yang lousy n amat disangka-sangka,
ibuku betol betol punish aku..
time tu aku darjah 4 n abang darjah 6
waktu tu aku just tunduk n duduk je,abang duk tepi aku tengah layan cite apetah kat tv
then ibu rotan aku sambil mulut beliau membebel ku malas,aiseh..
then aku pom menangis la tak berani nak melawan
then abang terus menjadi hero pelok aku dari di rotan oleh ibu lagi
then sambil tu abang marah ibu sebab rotan aku
waaa,abanggg!!!(nangis jap~)
abang dapat UPSR 4a 1b
ku tau abang keciwa tapi abang suruh aku tebus utk dye
then aku maseh ingat waktu keputusan UPSR aku keluar,abang ade datang ke sekolah
then bile abang dapat tau aku dapat 5a,abang sangat gumbire sambil gosok kepala aku
huhuhu aku gembire jadi adek abang~(nangis lagi)
bile aku dapat masuk mrsm yt besut,aku mula kurang rapat dari abang
lagi pom ku dah beso n matang
n abang PMR that year but unfortunately sekali lagi abang keciwa dapat 7a 1b
then aku tau aku kene tebus utk abang
time a week b4 aku PMR,family datang melawat aku kat lipis termasuk abang yang kebetulan cuti pulang bermalam dari pasir salak
n b4 balik aku salam dengan abang n abang gosok kepala aku lagi suruh aku wat betol betol PMR
Alhamdulillah ku dapat tebus utk abang~
ku tau abang banyak keciwe sebab aku banyak mengatasinye
tapi aku tau abang juge berharap yang terbaik utk adeknye neh
abang,ku rindu abang~
abang cam lain..ku tak suke dewase..
ku nak jadi kanak-kanak lagi
aku adek asyraf,adek abang yang suke oppose abang always
abang yang garang but baik,no offense!
abang,angah harap yang terbaik selalu buat abang~
i'll always be with u no matter what becoz u r the only abang i've got
no one can beat u~


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.