Pages

Tuesday, April 14, 2009

..HARI ini..

kisah ini bermula detik 12 malam..jeng jeng..
14th of april 2009..
sambil ku enak lepak di atas katil mek jah n layan trailer harry potter and half-blood prince,
ku dikejutkan oleh suara mek jah!
"amy!ade bumi kat laptop mung.."
"ye ke?yea yea yea..."
itulah responku bile setiap kali laptoppie aku ade bumi,means ade internet..
dan ku mula ala insane n nonsense turun ke bilikku dan tinggalkan mek jah..
hmph,cam hampehkan..macam la aku ade kije petim pom kalo ade bumi neh..
dalam arus malam yang bersuhu suam suam kuku tu,aku mula menorak dunia siber tanpe arah tujuan..
and before tido,BACA SATU BAB BUKU narnia..ehem

kesannye:
i)aku lambat ke kelas dan masuk kelas lambat
ii)duk tempat tu sensorang n that's so boring sebab dopleh kacau orang..

huhuhuuhu ade presentation hari neh..
n ku isytiharkan ku sudah merdeka dari sume assignment~~

Photobucket aku,perwira ainshams,akan menakluki bumi anat,fisio,biochem and histo tak lame lagi..
doakan aku kawan kawan.. BERUSAHA..*nada separe semangat*
nampak bergaye kam?hehehehe

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.