Pages

Tuesday, February 10, 2009

..tekanan n TENSION..

ape yg korang akan buat bile tension @ tertekan??
menjerit?menangis?gelak kuat kuat??
atau dgn lebih bagus mendekatkan diri kepada Allah??
iye,kite selalu kerap mencari Allah dan mendekatkan diri kepadaNya diwaktu kite kesusahan dan sedih..
berape kerat sangat yang bersyukur dan sentiasa mengingati Allah di kala berada dalam kegembiraan atau bahagia??
aku mengaku aku jarang mengingatiNya diwaktu kegembiraan namun dengan tidak tau malu mengadu padaNya diwaktu kesedihan..
terukkkan aku??huhuhuhu ampun kan aku hambaMu yang lemah ni ya Allah~

yup ter tekan..aku memang sangat tertekan sekarang..
aku akui salah ku jua kerana menangguh kerja tp..
oh please no excuses la amirah..da salah ko xpayah nk point kat orang lain..
tapi doc takyah r marah aku sorang je..
xyah r tengking tengking aku kalo xpaham ape aku cakap..
huhuhu prof pon xpernah tengking kami,u just a resident doc leyh lak tengking orang..
geram betol la.seriously aku amat tension sekarang..
da r kerja psycho yg just brape je markah tu..
ish ish ish siyes xpuas hati neh..
huhuhu time kite cari dye,dye xde..
sekarang buley lak marah marah kitorang xsiap kerje..
ohhh God aku bengangggggggggg~~~~~
oh emosi lagi.....daaaaa

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.