Pages

Thursday, February 19, 2009

..graduation..


huhuhu sejak aku menghadiri hari konvokesyen my super seniors,
aku berazam dan berjanji aku nak gradute jugak same macam abang shuib dan kak batah~
ape hebatnye diorang neh???
diorang memang hebat..sesuai dengan name my super seniors..
hahaha dengan cemerlangnye mereka grad..
dari segi akademik,sahsiah mahupon bahasa...
abang shuib membanggekan ainshams student dengan pangkat MUMTAZnye
dan kak batah juga membanggekan ainshams dan kaum hawa' dengan pangkat JAYYID JIDDAN..
sungguh aku jeles dan jeles sangat sangat~
yep mereka dengan jayenye habiskan pengajian..
waaaa aku mau jadi seperti mereka~~
ape ape pom usaha yep amirah..never ever give up on give an exra effort in ur study..
u can give up anything useless and not even important in ur life..

oh oh study group tadika ainshams jaye cawangan terengganu...
kite usaha same same yep kawan kawan..
beat up our enemies..
rely on our ability and effort..
don't forget to pray to the One...
cherish together to the higher one~~

4 comments:

shakira said...

semoga berjaya! ;)

amy mohd nor said...

tq tq tq :)

Anonymous said...

amy...jangan menuju jauh ke timur ye..hahaha

amy mohd nor said...

yep kak leha..
amy paham..hahahahhaha

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.