Pages

Tuesday, February 24, 2009

...akiBAT lamBAT..

yup..aku turun lambat ke kelas hari ini kerana ROTI CANAI..
hehehehe sape kate MESIR takdop roti canai???can have it in any flavour~
anyway,it just an excuse..huhuhuhu
sebab sebelom ini aku pom selalu lambat..
tapi naseb hari ini kurang baik sebab,yep..
takde tremco yang baik hati nak amek aku n kawan2 yang lambat..
mule2 nampok bas nombo satu wat sombong sebab bas lambat..
pahtu oleh sebab no tremco at all,so bile nampok bas nombor satu dalam kul 750 pagi,
baru la sambil ragu2 nek bah tuuu...
kelas mule kul 8,jalan yang bas lalu punye la jam gile,
so aku pom tawakal je la~
m,aku sampai dalam kul 830 pagi..
huuhuhuh kuliah takde la jauh pon,kalo naik tremco 15 minit je..
tu la...wat sombong lagi dengan bas nombo satu tu mase mule2 tadi..
then aku n mard decide malas masuk lecture physio..
that's mean aku tak attend assesment hari neh..
mmmmmmmm akibat lambat, salah diri sendiri..
tapi neuroanatomy memang best~~i llllooooovvvveeeee it..
doc ibtihab memang comey time mengajar..
pergh..aku ngantuk gile~anyway psycho da habis~~~
aku AMANNNNNNNNNN...

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.