Pages

Sunday, February 8, 2009

holiDAY..YEaaa

hahaha sejak habis je exam hari tu,
aku diisytiharkan berada dalam winter break..yea yea cuti..
sungguh aku sangat gumbire dengan percutian ku kali ini..
hahahaha masa ku dipenuhi dengan aktiviti yg menyeronokkan diriku..
okaiii..pada 31 jan 2009,
aku bersame ramai la lagi student yg same batch n junior ku telah ke DREAMpark~
hahahaha tempat ni ala2 genting la kalo kat malaysia..
opkos kat genting lg best..'aku rase la'
neway,pape pom,aku sangat seronok hari tu..
permainan yg paling menakutkan adalah swing ship..
huhuhu permainan kanak2 tu jugak yg menakutkan aku..
yg rollercoaster kaki tergantung tu xde la aku takut lak after nek..
tp memang aku ngaku la,after main swing ship tu,
sume permainan aku berdebo cm nk putus pacemaker aku..
tp xde la setakut yg disangka sangkakan..
mmmm tapi siyesli memang sonok sangat..huhhuhu
memang time tu menguji keimanan,memang ingat Allah je la~~
haish amirah amirah...

then next,on 3 feb 09,malam dalam kul 9 lebih..
aku bersame kak poh,mop,izzah,shrekk n also marami telah ke aswan utk percutian seterusnye..
penat aku kumpul pengalaman this winter break but best gilerr rr..
huhuhuu kami ke aswan nek train yg err mmg lousy gile..
sejuk,busuk sbb toilet dye n siyes mmg xselesa..huhuhuh 15 jam seyh x g toilet..mm
but alhamdulillah akhirnye sampai ke destinasi dgn selamat..
aswan mmg panas..yup panas time winter..xtau la summer cmne...
yup sampai2 kami terus dibawa ke temple..huhuhu yup temple..
our journey mmg lawat temple..tp yg seronoknye sbb dptt amek gambo view yg koooll..
sweettt~~
then tido kat dalam cruise selama 4 hari 3 malam..
tu la yg paling seronok skali..nak wat camne,time neh je la mampu..
next time x tau la ade rezeki ke x nk naik lagi..
macam2 aksi la kami posing..siyes we were very photegenic la guys~~
hahahaha perasan~~
then pengalaman mmg xdpt diceritakan disini sebab terlalu panjang..
neway mmg best..hanya yg mengalami yg mengetahuinye..
hahahahahakami yg x wape matang..amy,shrekk,marami,kak poh,izzah n moppp~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.