Pages

Thursday, February 26, 2009

..masih LAMBAT..

pergghhh.aku masih lambat dan terus lambat..
penyakit apekah aku ade sekarang neh sampai begini jadinyee...
oohh tidakkk~~
tadi TERponteng kelas physiology..
kelas CNS yang wat aku penim tak paham ape doctor bebelkan...
tergaru garu kepala sambil tahan ngantuk dan mencari lagu rancak dalam mp3..
itu lah kerje aku time CNS punye kelas..
kalo paham akn ku angguk anggukan kepala..kalo tak muke ku blur..
dan seterusnye anatomy..
juga pasal brain dan aku masih begitu..
doctor salwa cakap apekah itu...bahasa latin wa inglisi??
ku sungguh pending..dalam kuliah yang suram ku cube mencari cahaya tapi..
m,aku mengarut sambil mengusik aizum di sebelah dan menconteng buku neuroanat kak poh..
kemudian,kat dissection room baru ku paham..doc tu best..
dan kemudian di kuliah biochem..
doc heba dengan bergaye ajar kami diabetes melliatus..
apekah???aku tak tumpu lagi..kadang kadang channel kat depan nampak doktor heba..
kadang kadang nampak orang lain..hehehehe
kemudian doc heba mengagihkan kertas kuiz terkini..ces~~
tiada satu soalan pon dari kalangan fact yang aku bace time TERponteng physio tadi..
buat je la..ingat tak ingat je sume maklumat..
selepas itu kelas physio lagi..
sekali kene panggil name dan ditanye kenape laughing~
aiseh doc ibtisam..ku gelakkan lawak shrekkk n mc yaa..heheehehehe
then aku mengantuk sambil layan lagu wondering banyak kali..
sekali diterjah oleh doc salwa.sambung neuroanat limbic system..
lukpi nak buang prefrontal area,sile la yep...
ku tunggu dirimu pakai baju kurung ke kelas..hehehehe
then aku xsabar2 nak balik umah..
yea yea buku pose makan nasi ayam..hahahaha aku sukeeeee~~~
aku dah taknak ponteng kelas dah..sile siap awal cik amirah weiiihh~~ rak buku yang ku idam2 di malaysia dr june 08~
ayah belikan angoh yep..this year nk wat balik byk my collections..
nnt penuh la bilik tu dan bersepah sepah..

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.