Pages

Wednesday, March 9, 2011

ouh ye ke?

ouh saye dah nak balik.ehe :D
alhamdulillah.
akhirnye otak dapat berfungsi macam biasa.
tak sabo tapi tak sudi balik ke sane pom ade.
haih sebab dah biasa lepak lepak xyah blaja kot.
huhuhu
saye dalam dilema.
nk balik ke tak raye nt eh?
kesian ma kalo x balik.
dah la kaktie dah xde,cm kne balik aje.
hurm xpe la,lambat lagi pasal tu.

kaktie.
tetibe rase balik keliru tu.
sebenarnye,even tiap tiap tahun aku balik pom,aku jarang jumpe beliau.
sebab beliau sibuk uruskan bebudak nk spm.
so boleh kate time aku tibe di epot n raye n nk balik semula ke mesir aje aku jumpe beliau.
jadi,bile aku nak terima beliau dah xde kat atas muka bumi neh,aku jadi cm x percaye.
hurm..
sedih tengok ma.
sedih tgk ayh long.
sedih tengok iqah.
taktau.
ibu kate kaktie menangis mase dimandikan.
ibu kate lagi,kaktie rahsiakan penyakit beliau even dari ma sendiri.
ma tau pom mase kaktie dah tenat sgt hr tu.beberapa jam sebelum beliau pergi.
aku perasan,kaktie nmpk pucat,lemah n kurus time nk anto aku ke epot hr tu (oct 2010).
kaktie anto mesej pada aku ckp sorry sbb x pg jenjalan,n next time aku balik,kite jenjalan.
n aku langsung xsempat nk jumpe kaktie sekali lagi.
insyaAllah jumaat neh nk ziarah kubur kaktie.dengan kubur tokwan sekali.

tahun 4 neh,mmg banyak betol dugaan utk aku.
harap aku jadi orang yang sabar dengan dugaanMu ya Allah.
moge arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman,amin ya Rabb.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.