Pages

Tuesday, July 6, 2010

..untuk KAMU..

hari ini 6 julai 2010.

ade sorang budak busuk bername DD yang aku kenal sejak daripada umur aku 4 tahun lagi lahir pada tarikh  6 julai,17 tahun lalu.mase budak neh lahir,aku sedey sebab aku kne tido umah ma.aku xske tido umah orang lain selain umah sendiri.pastu ibu kene stay kat hospital.mesti aku akan nanges tiap malam sebab rindu ibu.pergh sebab tu la aku digelar anak manje..kot..

kemudian kami membesar bersame same dalam keadaan aku xske dye.aku benci dye.hahaha jahat gile kan aku.sebab aku rase dye sangat annoying ok.menyampah gile kot kat dye time tu.mase tu aku mmg seorang kakak yang sangat evil.ngeh ngeh ngeh.aku buli dye.aku xmo kongsi mainan even ibu ayoh bli suh kongsi.n aku xske bile raye baju aku mesti same corak cam baju dye.kalo aku kaler pink,dye punye mesti kaler biru tp corak same.ish.

lepas tu,dak neh sangat la nakal kalo nk dibandingkan dgn aku.ehem.at least aku pg main umah jiran depan (ehem umah sape tu..hehe) aku main dalam umah ok,xmain tgh matahari memancar dgn maraknye.tp budak neh mmg la ganas tahap melampau.setau aku la kan,kawan kawan dye time kecik kecik dolu boleh kire dgn sebelah tangan kalo yang perempuan(aku punye cukup 10 k.).ouh DD memang seorang perempuan k.kalo yang lelaki,aku mmg tak hengat la berape ramai.ibu mesti kne kol umah jiran mane mane sbb nak tau budak neh ade kat mane bile waktu tengahari.asyik lesap j kerje dye.merate tempat dye merayau.padang,dalam longkang,tepi paye(ade paye ke?) etc etc sume tempat dye pernah pg.adeh.

then,sampai la aku masuk hostel aku tetap xsukekan dye.hahahaa lepas tu ade satu mase tu.aku pom xingat cmne,tp mase tu tetibe bile aku balik cuti sekolah dr hostel,kite cam boleh lepak sesame.kuar jenjalan.gosip gosip pasal jiran depan umah(ex kawan kawan baik aku dulu.).time tu cam tetibe aku rase aku terjumpe sorang bestfriend baru kat dunia neh.sebab nye minat kite banyak yang same.taste pom ala ala cam nk same.(tp jgn rampas suami aku.warning!).kite banyak kongsi prob,kite banyak kongsi secrets.kite banyak gelak sesame,nanges sesame.kunci bilik sesame,dgr lagu sesame.haih.

yang paling aku ske,bile ade orang kate aku adek kepada mu.siap ade cakap aku ank bongsu lg tu beb,wakaka betape awet mude nye aku,even beza 4 tahun,tp still young bebeh.n aku amat hairan bile ade orang kate kite kembar.aku xnampak pom kat mane same muke kite.hairan hairan...

DD,sorry.
aku bukan kakak yang baik.
tapi aku ske kite boleh jadi kawan baik instead of being sisters.
sebab xsemua sisters can be best friend.
thanks DD,
buat aku gelak bile aku tensen.
dengar aku ranting even cite itu sangat boring.
sorry DD.
bile aku garang utk ajar sesuatu mende pada kamu.
aku kureng sabar..huhuhu
thanks DD.
sebab boleh mengarut sesame.reka cite pasal ayoh n ibu then gelok gelok.

adeh.
i really miss those time a lot la bebeh.
maybe after this,bile kite sume da beso,ade kerjaye sendiri,dah agak susah nak lepaking sesame lagi,kongsi kongsi cerite..
n aku rindu gile time mase kite kuar n amir sebok jugak nak kuar makan kfc.mase tu mamat tu kecik lagi kot,sekarang udah matang.adeh.amir amir.budak kecik adek manje n anak kesayangan.
huih.mmg aku tetibe omsik.
bules dop nk balik kejap?


ouh ini le DD saye.nnt balik mkn sushi lagi yep :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.