Pages

Friday, July 16, 2010

takde tajuk

aku sebenarnye taktau nak taip ape.tapi tangan aku gatal jugak nak menaip.agaknye nak masuk pertandingan menaip terpantas kot.tapi jangan perasan la wahai jari jemari ku,korang bukan terpantas lagi,agak agak kalo nak masuk contest tu,baik tukar profesion,jadi setiausaha ke,baru la berani skit nak masuk contest menaip paling pantas.

dulu ade gak berangan nak jadi setiausaha.tapi setiausaha cam banyak skandal aje.lg pom zaman skrg neh tak main dah setiausaha yg pakai bj kurung,main mini skirt je kot.adeh laa.manusia manusia.memang mudah lupe asal usul kejadian.hurm~

dah dekat sebulan kot ber'final' exam,ahad neh paper last then isnin merdeka.yeay!xde la merdeka sangat pom,resah jugak tunggu result.just boleh keep praying je kot sekarang neh.kalo xleh ape yang diharapkan at least dpt ape yg ditarget.ape yang aku target?aku tak target pape,hanya buat yang terbaik selepas usaha yg baik.

sekarang dah nak masuk 21 tahun.hurm~kawan kawan sebaya dah agak ramai menjejakkan kaki ke alam perkahwinan.alahaii.topik neh lagi kan.hehehe neway nak buat cmne,skrg neh kalo pg jamuan kawen dah dipenuhi dgn orang sebaya dgn kite,dulu sebaya dgn ibu kite.bile giliran kite agaknye heh?

hari tu aku ade mimpi.mimpi boleh kire ke?tapi serius agak menyeramkan jugak,maybe sebab terpengaruh dengan cerite senior senior yang bakal berumahtangga kot.hohoho dengan aku aku skali menggatal jugak nk ikut jejak langkah.adeh.bile la mimpi boleh jadi kenyataan eh?ngeh ngeh ngeh :D takpe la,jodoh pertemuan di tangan Allah semuanye.hanya berserah padaNya.

aku dah tak sabar nak balik malaysia.aku nak lari dari dunia neh.sebab aku rase aku agak cm tertekan dengan dunia sekarang.hanya Allah yang memahami.aku tak sabar nak menyembunyikan diri.nk lari dr masalah yang aku sendiri cipta.bukan aku taknak selesaikan,tp salah satu cara menyelesaikan adalah melarikan diri dan menenangkan hati dan fikiran.aku nak berenang.aku nak menyelam cari penyelesaian.hurm~

utk dia-yang-tak-boleh-disebutkan-name,
tata!





0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.