Pages

Saturday, July 3, 2010

..over it..

i'm over ur game..brasil
i'm over ur shoes..brasil
i'm over ur colour..brasil
haih.sigh again.
ku ingat england je yang mengecewakan,rupenye dikau turut same mengecewakan aku.
dah 2 kali kot brasil.
2 kali beb.(2006 n 2010)
tapi aku xmenyesal lagi.
sebab ku tau korang memang best!
silep taktik kot,tu yang jadi cmtu.
adeh le.
same kot cm keadaan aku sekarang.
cam silap teknik je nak pg berperang buat kali kedua.
huuhuu doakan aku esok nk exam microb.
moge dipermudahkan segalanye.
target tu penting tapi aku rase baik aku bg yg terbaik je dulu.
pastu doa dan doa.
tawakal.serah pada Allah.Dia lebih mengetahui ape yang terbaik buat kite.
andai kejayaan bukan milik kite kali ini,
mungkin Allah nak suh tengok balik camne usaha dan tawakal kite.
kaji balik kesilapan teknikal yang selalu kite buat tp lupe nak betulkan spt malas membace buku awal awal.
ape ape pom,
kene jugak bersyukur walau ape yg terjadi.
hehehe go spain go bebeh.ko la harapan aku kali neh.kalo x i sokong netherlands.haih.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.