Pages

Monday, July 12, 2010

..memang terbaik..kot.

world cup dah habis :D
yeay!adeh paper final blum habis.ade satu lagi subjek.
hurm.kalo pandang balik belakang,
imbas kembali ape yg aku buat tahun neh.
serius!
macam gile entahpape hidup aku.
dengan hidup tak tentu arah nye,sibuk ke hulu ke hilir xde tujuan.
buku kat lain aku kat lain,
tetibe tup!ouh final exam.
n final exam...useless je rase bile tiap kali hbs jawab paper.
asyik kecewa je bile belek balik buku.
kenape eh?kenape?
sebab aku pemalas noktah.
tak payah tanye kenape,jawapan jelas depan mate.
tak amek serius.selalu amek mudah.
banyok koya.adeh laaaaa.
aku ingat aku boleh la gumbire sikit hari neh.
tapi.hurm .senyum je kot.senyum seikhlas hati.
senyum cube menenangkan diri.
orang lain boleh je,jawapan penuh muka surat.
aku lak kelip  kelip cube mengingatkan sesuatu.
puas pk.puas cube gambarkan.tetap tersekat di situ.
takpe la.dah berusaha yang baik.bukan terbaik.
ouh sebenarnye part yang paling terbaik bile de jong tendang dada alonso kot.
adeh alonso kool je sambung main lps tu cm xde pape berlaku.
adeh banyangkan kasut yg penuh projection tu terhentak di dada sendiri.
memang menanges tak berlagu je la aku kot.
selain part tu,part umah aku TAKDE air aka water supply.
ape?
tak cukup tensen lagi ke dengan aku nk exam pharma tp tahan je urinary dan gastrointestinal tract aku neh daripada berfungsi dengan sempurna?
sape punye kerja yg cube boikot kitrg neh?hurm.
eceyh.hehehe pam air rosak la.entah sape punye kerja tu.seksa aku.dah 2 hari kot tumpang menagih air umah orang.tertekan betol hidup begini.nasib blom sampai tahap memerlukan antidepressant seperti jiran sebelah.
agaknye pokcik sokong netherland kot td,kuat sgt menjerit marah.adeh pokcik pokcik.

psst.abe fab mmg fabulous kot.ngeee :D cinta kedua di world cup selepas ronaldo legend.hurm.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.