Pages

Tuesday, July 27, 2010

..bercuti sakan..

saye sedang bercuti sakan.
huhuhu ungkapan paling tidak sesuai utk menggambarkan kehidupan aku skrg ini.
walaupun aku baru balik dr enjoy bercuti di alex (millions of thank to kak za,kak aini,has,noni,n musyrif),tp
aku xde la enjoy sangat bile dah balik ke cairo semula.
bukan.bukan maksud aku tak suke cairo,sayang beb!(siap homesick lg. :p),just aku bosan kot.
dah la tinggal berdua je kan dgn jijah tersayam (auww~) sbb 2 lg housemates dah ade kat malaysia,so a little bit boring la.kalo x bercakap,kami menonton cerite,takpom tido.ergh~
so jemput la datang ke rumah bagi memeriahkan lagi rumah yg sunyi sepi ini.haih.

hurm,rase cam sekejap je mase.
banyak barang yg ingin dibawa pulang ke tanah air dah siap dibeli.
tunggu dibungkus ke dalam kotak je lagi.
sesape nk kirim bules la kot.cam byk je free ruang kotak aku tahun neh.
tapi kasi alamat skali kalo yg jauh2 tu,aku pos je senang cerite.kalo dekat2 no hal la kot nk pg anto..hehe :D
aku dah malas kot nk membeli barang neh.eceyhhhhh.
hahahaha cakap je la dah pokaii.adeh T___T

ouh itu kisah yg akan berlangsung insyaAllah sebulan akan datang.
nak bercerita pasal masa sekarang.
result.
umrah.
result.
umrah.
ouh Allah.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.