Pages

Friday, October 16, 2009

.a WEEK.

HURM.ape patut aku kabare di sini?
menarik?susah?banyak?mengantuk?tak tahan?mp3?reply msg?
hu hu hu.entah la.
konklusinyee,okay la.not bad.
aku masih belajar dalam dewan kuliah yang same.
cume ade beberape perbezaan.
1)aircond bunyi cam hujan lebat kat luar tp panas terik kat dalam.
2)projektor menayangkan skrin paling kecil di dunia.
[bajet kite neh pakai kanta pembesar agaknye]
3)xde whiteboard even doc dah membebel byk kali.[b4 dis mmg xde pom]

dan aku memang xmampu nak bertahan kalo waktu kelas yang ketiga itu.
maybe aku dah penat tumpu perhatian pada 2 jam yg pertama.
bile doc ketiga masuk.
dum dum dum ,mp3 aku bergema dan aku memandang doktor dengan pandangan kosong.
especially bile subjek last tu parasit.
memang banyak la parasit parasit yang ganggu aku belajar.
doc doc okaii la.aku tak decide lagi aku suke subjek ape.[perlu ke decide?]
tapi aku tau aku tension dengan subjek ape.
pharma.n parasit.
hampeh.
xpaham aku ape yang aku xpaham.dan byk sangat name alien nak kne hapal.
wahlaweyy.
apedaaa 1st year punye schedule xde kuliah petang?
siyes aku xpuas hati neh.haih.petang petang ni la aku payah bebeno nk pokuss neh.
aiyooo.dan aku ade skodem dak 1st year.ngaaaa :D
lamai lelaki maaa.~~tapi mude =.= haihlaaa..

layan cite la plak.pnt aku tgk buku tu.

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.