Pages

Wednesday, October 21, 2009

..so HOT..

yup.semenjak 2 3 menjak neh egypt sangat le panas.
aiyoooo.akak bilik aku ckp maybe nk tuko cuaca kot.
huhu winter is coming eh.hehehe aku suke aku suke.
malam panjang then leyh buang mase lame n tido lame.
iyo la tu.huhuhu +_+
gitu la harapan aku.
idum dah tersumbat dua dua belah.
tekak pom dah rase kesat semacam.
kepala pom dah tahap pusim habis dah neh.
suhu still normal.alhamdulillah.
kesihatan kene jage la amy.iyo amy jage.
dah sakit nnt sape susah?diri sdr gak yg susah.
haih.aku tido lagi tanpe sedar dlm kuliah.
siyes,kalo ikut ati aku xmo blk umah.
sedap je membute dalam lec hall tu.
dengan sejuknye,bunyi hujan lebatnye,siap bunyi guruh lagi woo.
tapi keluar je dr lec hall trus panas balik n kne ribut pasir.
haihloh~`
hurm.aku tak tenang hari neh.
entah kenape.rase nk menyumpah aje.
tp melampau lak nk menyumpah tak tentu pasal.
sah sah di diagnos orang gilak! lak nnt.
tp siyes.aku betol betol mao sebut every dirty word je skrg.
ya Allah.sabo je la.so aku nk spill sesuke ati aku kat sini.
nampaknye subjek alien aka parasitologi hari neh amat memuaskan hati aku.
takde la susah sgt blaja bhs alien neh.
haih aku je pemalas bace buku lps tu demanding lebih lebih.
then microb pom tak mampu menarik perhatian aku sehebat lagu nobody nobody but u!
ngeh ngeh ngeh :D
aku ade janji dgn kawan kawan aku.
nak buat tart telo.
hohoho probnye aku tak tau nk bakar kat mane
dlm tefal ke?haha.okai siyes tak lawak.aku nk oven n bks acuan dye jugak..
n mende neh membelenggu diri aku gak la.
ye la,aku blaja care wat tart telo neh kat malaysia.
so dont expect mende neh akan jadi the same one la bile aku nak buat kat sini.
as my peach cobbler kat malaysia terlebih masin sebab o ye,buttercup is not the unsalted butter one.haiyohhh.penat aje.cett.keciwa habis aku time tu.
but aku akan cube gak cume mood tu blom sepenuhnye.
korang tunggu je la yep.kan dah rajin ckit,aku bertukar la jadi chef amy balik.
time tu,makan aje,jangan komen pape.hahaha.
huhuhu aku bukan menggatal nk kawen.
tp disebabkan aku terhopping kat blog someone td n + attend kenduri kawen hr neh,
so aku terpikir sekali lagi tadi.
a doctor kne kawin dgn a doctor jgkkn.
br dye paham n betol betol mengerti.tapi maybe tak semua yang mengerti kot.
sebab cm ramai je yg nak cr bukan doc neh.haihla~`
aku rase kene ungkit kisah sebut erm byk kali kot.
haha aku betol over reaching hari ini.iye.terlalu.
ouh.kepala aku semakin sendat.
tido dulu la yep.nite n welcome to lala not so lala land.

::isi tak se HOT tajuk. ngeh ngeh :D kene tipooo.okai baik aku diam.ouh myk cap kapak.

2 comments:

wan rinie said...

dear!!! sabar ok.u can always spill to me.giler puas hati ok mlm tu.haha=P

amy mohd nor said...

oh dear.saye sangat rindu awak.huhuhu dear saye sgt sedey sekarang.huhu
+_+

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.