Pages

Saturday, October 3, 2009

..dop au..

aku ade kat umah cousin aku.kat cheras.
broadband aku memang tak cari gaduh dgn aku hari neh.
maybe dye tau aku dah nak blah dari negara neh.ces. =.=
n siyesli aku dop au ape yang aku patut rase.
yang aku tau aku berdebo.
ah!adekah jiran umah sebelah tu memang tak nak pinang aku?
hohoho.terpakse aku kenyit mate kat jiran lain. hehe haihla~~
takde laa.yang aku tau jiran aku tu tak pernah perasan aku skodeng dye.hehe hu hu..
n my mom memang dah penim tgk aku galoppp semacam je neh.haihloh amy.
sebenarnye aku berdebo sebab aku rase barang aku sgt berat.
ouh.memang sgt berat.aku pom tak tau ape aku bawak.hehe
hurm..
n soklan paling glamour.
balik op tahun depam?????
aku jawab.dop au lagi.
siyes aku dop auuuuuuu.ok.aku tak tau..dilemma.
tgk la camne camne.
kalo jadi kam aku tak balik.
kalo tak jadi aku balik la.hurm..
yup,i'm gonna miss u dearie.
jangan tensen tensen.nnt mesej je ok.
buat kawam kawam di malaysia lagi tu.
balik la cepat cepat yep.
wa dah tak sabo nk g kelas neh.haha
cam sarkastik je ayt tu .he he. :D

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.