Pages

Saturday, October 10, 2009

school syndrome

demam.
penim.
mate tak larat nak bukak.
haihla~~
esok aku dah nak sekolah.
aku dah darjah 3.
kelas 3 kenanga.
sekali lagi,
buku MAHAL gilossss!!
[ces,siyes aku tak puas hati.ha-ha!]
amy xmo g skoloh boleh op.
huhu ibu.....
hari ni aku melancarkan kempen jimat cermat jiwooo selamat.
dirasmikan oleh datin m n datin s.kat genina mall.
ha-ha!yup.aku kini pengikut setia kak ju.
aku dah janji akan setia pade kak ju.
jadi sepanjang kempen ni,insyaAllah jiwoo aku akn selamat.
jimat cermat prioriti utama aku.ha-ha!
sambung topik utama.
ouh setelah hmpir seminggu aku lepak ntahpape.
layan fb mengarut entahpape.
[tak sangke ade aku ade peminat*woot woot*]
so bile tetibe nak ke kuliah esok,
badan aku terase lemah.
bradycardia.
otak aku terase di depress habis habisan.
nak titun.huhu :(
huhuhu ibu..
malas g skoloh .
hehe!

2 comments:

Unknown said...

mende au amy..

aku ade gop peminat!kih3...tp...meminati bukan diminati..cesh!

amy mohd nor said...

excuses malas g skoloh hr neh.
aku demam ,penim pale,mate dop larat.huhu :(
hehehhe aku tau.kikikiki

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.