Pages

Friday, September 4, 2009

.melalut SENDIRI..

weeeee.ade majlis raye.thanks to inche marami n inche zuket n sesape lagi yang terlibat.
bersemangat betol la diorang neh menguruskannye.terharu.ngeee :D
heheh sedor dop sedor da 14 hari kite pose.cam sekejap je kan.
semalam aku ternampak bulan dah nak mengambang penuh.pelik n terkedu seketika.
ye la kan,setau aku bulan mengambang bile dah masuk hari ke 15 dalam bulan bulan islam.
sekali aku memang dah lupa akan hari.memang patut bulan tu mengambang.dah nak separuh bulan dah kite pose rupenye.haihla amy amy.
n tak sampai sebulan lagi,aku akan kembali ke mesir.
wahla!memang rase sekejap gile neh.
biar bosan pom duk umah tapi aku pasti memang sedey jugak time nak pegi nanti.
haih.neh la yang aku xmo duk umah lame lame neh.
teringat time duk hostel dulu.asal cuti panjang kat umah memang liat r nk balik hostel.
peh.dan aku cukup tak suke suasana itu.huhuhuhu.
kawan kawan cepat la balik skali.jangan biarkan aku omsik keseorangan di sane.
hehe berpoye poye before start kelas.ngeee :D weeeeee.hidop 3 kenanga!


time aizum n kak poh balik.
[tak sangka gambo neh ade]

5 comments:

Dr Marami said...

same2.. terharu ke.. aku mmg suke kalu bab2 reunion ni... aku harap sume leh datang.. n amek gmbr same2.. hahaha

Dr Marami said...

dan inche pami juge yg byk gler membantu.... nk je aku letok ye pengrah prog lok.. tapi sek ni kenak aku,.. geram guh,... kkg memang aku kene makan kat meja vvip.. aku takmo! aku nk melantak byk2.. huhuhu

Unknown said...

kah3...aku mao pulang ke sana mi..

Dr Marami said...

kmanakah???

amy mohd nor said...

ke egypt..
have fun together babe!

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.