Pages

Sunday, September 27, 2009

..dan langit itu takkan same lagi..

aku pandang langit itu lagi hari ini.
langit itu di cover oleh awan kelabu yang beso beso cam gule gule kapas berdebu.
ouh.hari nak hujan.
yup.fresh air.
n aku kan rindu langit itu lagi.

aku dah nak balik.
perasaan?
for the 1st time aku rase miracle happen to me.
aku rase tak sabo sabo nak balik.
aku rindu akan negara itu.
entah ape yang buat aku rase camneh.
maybe..hurm nope that one.
maybe..
aku rindu nak ha ha dengan kawan kawan.
hu hu sensorang.
ho ho dengan yang lain.
hurm ye kot.ngeee :D

ha ha.
hari neh aku cukup hepi.
hari paling best time cuti neh.
sebab aku boleh kuar jejalan !!
yeay!ha ha.
a big thanks to marami n her sis,poh,jijah,miji,lukpi,aiman,syek etc etc.
sangat gumbire mendengar korang crapping.
sebab dah lame tak dengar org crapping.asyik aku sorg je yg crapping kat umah.
haihlaaa~~~
neway thankies a lot buddies.aku terharu[mate berkaca!(tipu je)]

ouh.ouh.ouh.
kalo jadi 10 10 2010 .
aku nek egypt air on the spot.
janji aku kpd poh n jijah.


p/s: 13 13 2013 xde ke?aku dah valid kawen time tu..he he :D[aku suke crazier so much]



2 comments:

Unknown said...

aku booked untk 14 14 2014..okes?

amy mohd nor said...

bules bules.aku no hal..

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.