Pages

Tuesday, September 8, 2009

..kuih semperit..

dah dekat seminggu aku plan nak wat kueh neh.
probs:
1]aku malas keluar pg beli acuan kueh neh.
2]adek aku hanye tau menyalin resepi.hakikatnye aku jugak yang kene wat sensorang.
3]haihlah.
nanti aku ade mood aku buat.promise before raye akan aku buatkan.so sape rase nak makan kueh buatan aku meh la jangan malu datang umah.aku bg la korang makan kueh yang aku wat.plain water yang aku masak pom aku bagi korang minum.hehe x elok minum air manis.
baju kurung raye ibu dah siap jahit.ibu memang power,2 hari dah siap baju ku 2 pasang.ngee :D [raye sakan nampaknye aku tahun neh ]

betol.aku rindukan mesir jugak jijah.
aku pom tak tau kenape.
maybe egypt tempat suka duka kite.
ataupun egypt tempat ..hurm hanye kite yang memahami.
lagi 4 1/2 tahun kite akan lalui perjalanan hidup bersame.rase cam sekejap je kan.
dah tue tue sumenye.matang?blom pasti.
hakikatnye,aku terasa mao pulang,tak sabar nak study.[ah,statement tak leh bla!]


oh.tudung raye blom bli lagi neh.hehehe [semangat gile lak aku neh.ha-ha]
kenape sume semangat nak raye?'tanye kat diri sendiri'
aku pom tak tau.
even kalo ikutkan takde r best sangat pom raye neh[mode bile dah xdapat duit raye =.="]
suppose kite sedey sebab bulan pose dah nak habis.
tak sayang ke kat ramadhan neh?amal sikit punye boleh bilang dengan jari.
amy amy amy!aiyakkkk..

5 comments:

Unknown said...

hampagas..amy buat peachcobbler x raye ni????????

tudung raye aku taun ni sume indon2 punye style..kih3..ley kawan ngn ejum..yihaa

so..x sbr nk study..rimas dh rs hidup tanpa undang2 ni..

Dr Marami said...

name dalam kad pengenalan : nurul amirah binti mohd nor
nama panggilan : Amy Semperit Merempit Terkepit Terpekik Terlolong~~

amy mohd nor said...

nadia:wah!leyh lawan mek jum sungguh tu.ya-ha!
hahah wat kot sbb aku xwat lagi blk neh.nk suh my mom rase.mash potato skali.hehehetau xpe.aku pom smpi leh grab buku microb sbb bosan.

marami:ngeee :D da kenal sangat kamooo...

atiqahmki said...

wahhhh awk reti ke buat peachcobbler?kagummmmmmmmmmmmmmmmmmm.
salute.
haha.smlm kite buat kuih suji, semperit, ngn buah melaka. wee~~
kene komen:semperit tak cukup gebu. hohohoo

amy mohd nor said...

hehehe ika kite ikut resepi hlovate.
ngee :D
boleh la ckit ckit..
ouh..gebu cmne tu??

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.