Pages

Wednesday, August 19, 2009

..TERlebih sudaa..

satu kenyataan buat kamoo:

aku bukan seorang yang sempurna untukmu,aku ade kelemahan diri dan ku akui hakikat itu,tapi terimalah aku seadanye,sebab kadang kadang kekurangan aku dapat dilindungi dengan kelebihan mu,dan kekurangan dirimu akan ku cuba lindungi dengan kelebihan ku.sebab kite memang bukan dan takkan jadi manusia yang sempurna.namun,tak salah untuk kita berusaha menjadi yang sempurna sebagai hambaNya.

-hidup di kalangan masyarakat memang bukan satu task yang senang walau kedengaran mudah.dan bagi aku masyarakat sekarang sangat jauh berbeza.sama ada terlalu terbuka atau terlalu tertutup.hakikatnye,cuci balik otak kamooo sumeeeeeee.haih.
heran,subjek sivik dah jadi subjek wajib kat sekolah,tapi,semakin hari semakin takde sivik dak dak neh aku tengok.hurm.

:perlu pikir care nak ubah mentaliti masyarakat melayu yang aku dah naik menyampah.[bile terase diri terlalu bagus..untuk ditegur]

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.