Pages

Sunday, August 16, 2009

..TAK mungkin kerna SAYANG..

hahaha aku pom xpasti kenape aku suke lagu neh.asek repeat je track neh,sampai adek adek ku dah buat muke bosan je.haha padan muke,sape suh sebok je kat laptoppie aku neh.pegi grab bio ke,chem ke,+m3 ke,geog ke,ade gak benefitnye.neway sebab lirik dye tu ade sumthing similar kot dengan aku.haihla~amy o amy,memang xde kije la.

neway,patut la nabi berpesan isikan mase lapang dengan perkare berfaedah,sebab nanti jadi cam aku.ala ala mat jenin pom ade.gile kuat aktiviti otak aku neh sekarang kalo bab berangan.hehe berangan dapat sopim macam macam memang best.tp tu la,angan angan je la.hakikatnye.jimat la duet tu.[bak kate abang n ayoh].adoi.xdapat janji akan mendengar nasehat itu.n satu lagi keburukan,aku selalu je dapat nightmare sekarang.entahpape.bukan pasal hantu,tp aku rase ngeri bile asyik termimpi pelakon yang same je tiap kali mimpi.dah la asyik 2 karakter tu je.lain lain keadaan lak tu.haihlohhh~~

so elakkan diri daripada melapangkan mase anda.biar sebok asal selamat..pegi window sopim ke.boleh meningkatkan xtvt cardiovascular anda selain tak mencucikan purse[IF xbawak duet banyak n bank xde duet].hahaha taktik jimat dari aku buat kamooo the shopaholics.tapi agak pathetic la bile dah balik umah,asyik terbayang aje.hahahaha.lagi satu,tengok bilangan angka pada tanda harga.bile nampk no beso beso,secara automatik aku akan letak balik barang tu.[tu pom sebab mood sopim kureng,kalo tak sambar aje.]hehe.

sekian[bile cite takde kene mengena dgn title]

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.