Pages

Friday, August 28, 2009

..39.3 deGree..

kepanasan yang menggelegak.menjentik setiap neuron aku supaye rase sakit.even brain takde pain receptor.biji mate berdenyut cam nak terkeluar.uhuhuhu.panas dalam keadaan menggigil.dan aku terase kembali ke zaman kanak kanak.

ayah bangun sahur.before that,cek dulu suhu badan aku.panas.ayah amek ais dalam freezer then letak atas kepala aku sambil tanye dah makan ubat blom.[brain freeze sebentar].bawakkan aku air n ubat.then aku tido kembali.

dah petang skit,ibu n achik pakse aku mandi air yang sejuk tahap giga.haihla.memang sejuk seyh.mau menjerit kesejukkan aku tiap kali mandi.huhuhu sape tahan.tapi kuatkan diri sebab aku tak sanggup lagi bersuhu panas.

makanan nampak sedap,tapi aku tak sanggup makan.tak tahan bile vomit center ter'stimulate'.biar makan ckit asal aku tak payah ke lubang jamban tu.huhuhu

ma kate neh la padah aku tak ikut cakap beliau.dah pesan,tapi budak degil aku neh.huhuhuhu len kali try la lagi.hurm dah tak nak.sekarang duk je la dalam rumah.jagan kemane mane.noktah.

1 comments:

cutegirlz said...

bla amy demam??
x ckap pn kt akak nape leh demam teruk cm 2??
skrg dah btol2 chat ke???

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.