Pages

Sunday, June 28, 2009

..weak inSIDE..

"Wahai orang-orang yang beriman!berSABARlah kamu (menghadapi segala kesukaran dalam mengerjakan perkara-perkara yang berKEBAJIKAN),dan KUATkanlah kesabaran kamu (lebih daripada kesabaran musuh,di medan perjuangan),dan berSEDIAlah (dengan kekuatan pertahanan di daerah-daerah sempadan) serta berTAQWAlah kamu kepada Allah,supaya kamu BERJAYA(mencapai kemenangan)"
~surah Al-Imran,ayat 200~

aku rase aku tak berape kuat hadapi cabaran utk exam fisio neh,sebab memang banyak ribu kali aku tewas dengan mate aku,kalo aku tak terTIDO,aku mesti tengah layan CERITE.ah apekah ini wahai nurul amy?(bukan name sebenar).
endless study ..
assignment fisio,huaaaa aku terlupe aku ade assignment,ces cess cesss..
ayat ayat cinta dari yang maha ESA di atas,harap dapat menguatkan aku selamanye`~

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.