Pages

Friday, June 19, 2009

..andai..

ces cam jiwam aje tajuk tu,tapi siyes,andaikan aku dapat putar balik mase,aku nk cakap kat doc taher takyah r ubah sistem kite,aku lebih suke sistem last year,no assignment,kuiz pom amek ckit aje,markah final lagi byk dr markah kuiz,hu.hu.hu.siyes aku tensen mende-mende cam neh.sigh.

bende neh jadi cabaran kat aku,ye r,dah la aku neh ahli setia PESELAM* sejak dari lahir lagi,maka sistem macam neh tak berape sesuai dengan aku.entahpape je aku tahun neh.dari awal tahun lagi aku rase cam,SAYE TAK SUKE SISTEM NEH DOCTOR~then,hakikatnye,aku kelihatan sangat pathetic berbanding last year.entahla.maybe orang lain tak paham n cakap sistem neh lagi senang tp ye r tu wat korang yang jenis dari awal tahun kosisten gile study hard..

okay,this prob sounds like budak tadika punye prob lagi beso,tapi ini cabaran buat aku.tiap orang ade cabaran n tak semua cabaran same.kite berbeza.sometimes kite dengar prob kawan,kite cakap 'alahai remeh punye masalah' n sometimes kawan dengar prob beso kite, kawan cakap 'alahai yang tu pom jadi masalah'.hu.hu.kite tetap berbeza.

bak kate mard,easy talking than done sayang~yup.betul.cakap,nasihat senang tapi bile terkena kat diri sendiri menangis jugak (erk..gurls-emosi^^).hurm entahlah,n aku rase tahun neh la paling banyak sekali aku tension sepanjang hayat aku,pantang ade prob ckit memang tension nk mati r,nk mengamuk kat semua.waa ape yang terjadi?sindrom umo makin tue?haihla~

takpe la amy,pegi la bace buku nung,prob adalah cabaran utk mg,kene kuatkan hati,banyak tawakal,cari penyelesaian,haihla anak cikgu mat nong eaaa..huaa ayohhh..angah mintok maap la banyok sebab malas nk mati neh,piat gop sikit,huhuhu,dop sampai ati wase nk keciwakan ayoh ngan ibu,tapi kalo malah gini nak wat gane?ok,angoh g bace buku dulu.sekian.

*PESELAM-persatuan study last minute

4 comments:

miss nad nut said...

cik bile jari menaip,bley x consider sy jd ajk psatuan PESELAM? huhulala...

amy mohd nor said...

buleyh buleyh..sile dapatkam di www/peselam.com

tapi xpasti masuk kelab peselam-ahli study last minute or betol2 peselam(berenag)~

Anonymous said...

aku, rasanya peselam gak kot..
heh.. tp ku suka buat benda yg paksa ku pikir lebeih..
so, kalo abrupt quizzes tu, ku suka gak..
in a way, ku rasa bagus je kot..
(not sure laa system yg ko mksudkan tu camne)..
tp KMB, lebih kurang la gak kot..
so, cam, bila kene pikir lebih je, masa utk perah otak aa.. without referring to books, scan otak cari pape aje yg berkaitan..
in a way, melatih utk, x dependent sangat kat books aa to me..
whuddaya say?
there's always a silver lining in each cloud, yeah?
ngeh.. sekadar opinion amy..
masalah itu boleh jdi something yg amat best tau.
all d best a weihh~!

amy mohd nor said...

hahahahaha yup kite berbeza,neway btol jugakkn..
ko pom all da best jgk~

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.