Pages

Wednesday, June 17, 2009

..lonely..

waaa,macam ape je title tu,cam de******e pom ade..hahaha tapi tu bukan isu sekarang.. sebenarnye aku pernah ditanye oleh kawan aku seorang,'kenape ko suke dengar lagu? ape yang best sangat dengar lagu??'.aku agak terkedu la bile ditanye begitu.ye la,aku neh jarang boleh tinggal stetoskop(mp3) dari telinga aku tu,mujur time exam aku tak bawak sekali(aku pernah bawak time exam pendidikan jasmani n kesihatan time trial spm,wakaka boring seyh~).haihla.

pastu aku pom tanye balik kat kawan aku tu,'ko tak suke dengar lagu ke?' n dye jawab 'tak,aku tak paham kenape orang suke dengar lagu',lebih kurang macam tu la ayat dye,wahla,aku memnag teruja r jumpe orang macam neh,memang aku tak pernah jumpe r..special,special~then aku pom jawab kat dye,'aku kalo tak dengar lagu,aku rase cam bosan,kosong,takde teman.at least kalo aku stadi kene ade bising,bukan bising orang bercakap tapi,gitu la,ade bunyi.at least kalo aku ngantuk ke,aku head banging sekali.'

lebih kurang gitu r jawapan aku,tapi jangan salah paham kat aku.aku takde r sampai cam psycho ke ape nk kene 24 hours stetoskop tu kat telinge,err i mean the earphone.n aku tak dengar lagu yang head banging sume,aku dengar lagu ku rase sedap r,yang aku paham ape yang dye kate.kalo tak paham,susah sikit aku nk layan.satu lagi,takde r aku dengar lagu aje,kalo letak surah surah dalam tu,aku boleh hidup tenang r time aku tengah berapi ke ape..

lagi satu,time aku dengar lagu,at least lagu tu akan ingatkan aku kat someone.i mean aku akan teringat dekat,biasenye kawan kawan aku akan ade at least satu lagu ingatkan aku pada dye. contohnye,lagu twinkle twinkle little star,aku teringat kat doctor praktikal fisio yang buat experiment diadokokinesia yg supine n prone tangan tu..hah,lebih kurang gitu r.tak pom kalo lagu is it u by cassie,aku teringat kat shrekk sebab dye pom suke lagu tu..so,guys korang ade label la dalam list lagu lagu aku..aiseyh macam carta lagu top 40 lak.hurm lame da tak layan hitz.fm. taiping taiping~

sebenarnye aku takde motif bile cakap pasal neh,maap la yep buang mase korang sebab aku memang tengah berlatih buang mase neh.sebabnye aku nak exam histology.ade sesape nak tolong aku op?aku kalo bab histo neh lemah sikit,sape la aku dengan histo.hu.hu.hu sedih.sangat sedih.pathetic.parah.tulunggggggg!!!!

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 the congestion of my mind. Design by WPThemes Expert

Blogger Templates and RegistryBooster.